Nagykárolyi kirándulás

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Már nagyon régóta szerettem volna eljutni Romániába, azon belül pedig Nagykárolyba. Kb. azóta szerettem volna menni, amióta meg tudtam, hogy a felmenőim közül voltak (vannak?), akik onnan származnak, így ez elég nagy indok volt a számomra.

Szeptember közepén útnak indultunk, szerencsére tőlünk annyira nincs messze, hiszen Nyíregyházától már nem kellett sokat menni. Az időjárás is viszonylag jó volt.

Amikor átléptük a határt én tényleg nagyon örültem, be is könnyeztem. 🥺 

Annyira nem döbbentett le az, amiket láttam.. kóbor kutyák.. a városon kívül nagyon sok kóbor kutya van.. erről már sokat láttam/olvastam. Baromi szomorú dolognak gondolom ezt az egészet..

Na, de, hogy jót is írjak..

Először a Károlyi - kastélynál álltunk meg, körbejártuk a parkot és csodáltam a kastélyt, hogy mennyire szép. 🥺

Aztán nézelődtünk a városban, jártunk a helyi Pepco-ban is. Útközben egy gyönyörű templomra lettünk figyelmesek. Voltunk a Kaufland-ban is, ott vásároltunk 1-2 édességet, innivalókat.
Hazafelé megálltunk Nyíregyházán, nem maradhatott ki a habos, buborék gofri. Nagyon finom volt. 🥰

Összességében egy rövid látogatást tettünk, de ennek is nagyon örültem. Biztosan vannak Romániában szebb, "tartalmasabb" városok, remélem, hogy a jövőben sikerül azokat is felfedezni.

Jártatok már itt?


Vivien


Megjegyzések

  1. Annyira jó ezt olvasni, hogy ide is eljutottál. Tényleg gyönyörű az a kastély:3 a gofris cucc biztos fini. Kíváncsi lennék milyen édességeket vásároltatok. Volt valami különlegesebb? Én egyébként nem jártam még arra, de egyszer hátha sikerül. A kóbor kutyák engem is mindig elszomorítanak :(

    VálaszTörlés
  2. Nagykárolyban még nem jártam. Tetszik a kastély. ❤️🏰

    VálaszTörlés
  3. Romániába már több helyen voltam, de Nagykárolyban még nem. Gyönyörű lehetett. 🥰🥰

    VálaszTörlés
  4. Fekete-Virág V2024. október 8. 7:43

    Nekem is bakancslistás hely 😍

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép város😍 egyszer én is tervezem hogy ellátogatom :)

    VálaszTörlés
  6. Romániáról azt mondják csodás hely, és valóban. Szeretem a kastélyokat, és az olyan országokat is, ahol nagyon gazdag történelmi időszakai vannak. Csodás helyen jártál.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép helyen jártál. Olvastam róla, több helyen is írták, hogy szép hely. És a kastély is csodálatos. Még nem jártam itt, de szeretnék elmenni egyszer.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép helyen jártál😍 A kóborkutyák engem is elszomorítanak 🥺 Remélem egyszer sikerül majd jobban szétnézni neked is🥰❤️ A gofrit imádom, bár még a bubbisat nem próbáltam🙈

    VálaszTörlés
  9. Kapásból az jut eszembe, hogy Csobot Adél is idevalósi. Románia/Erdély nagy vágyam nekem is, főképp, mert a felmenőim onnan származnak. Nagyon örülök , hogy eljuthattál és elhoztad nekünk az élményeidet❤️ (Eszter)

    VálaszTörlés
  10. Románia széphely, de... van ez az oldala, hogy baromira sok a kóbor állat 🥺 Szép helyen jártál és a kastély is biztosan szép volt 😊

    VálaszTörlés
  11. Nélkülem el ne menj a Bran-kastélyba ha már Románia :D Nagyon szép hely a kastély, és a kóbor állatok látványa engem is elszomorított.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dr. Immun

Görcsoldás természetesen

Immunerősítés ősszel