Gönci Barack Ünnep

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Múlthéten megrendezésre került a Gönci Barack Ünnep, erről szeretném leírni a véleményemet.



Nem célom lejáratni az eseményt, örülök, hogy ebben a kis Borsodi városban már 3. alkalommal is megrendezték, de ... :

- a szervezés borzalmas volt. Egyik bejárattól küldtek minket a másikig, majd újra, amíg végül be tudtunk hajtani a rendezvény területére.

- az árusoknak kötelező volt este 10 óráig maradni mind a kettő napon és csak hajnali 1-kor lehetett behajtani, hogy összetudjunk pakolni. Mivel nem vártuk meg ezt az időpontot, ezért jónéhány kört cipekedtünk a termékekkel teli dobozokkal, rekeszekkel és az egyenként 20-25 kg-os sátorokkal..

- a gasztronómia sem volt a legjobb, a hamburger rosszul volt fűszerezve (vagy éppen sehogy), a lángos említésre sem méltó.. az egyetlen étel, ami finom volt az a lepény, amit ettem.

- kérdeztük, hogy hol lehet venni tombolát, erre az egyik szervező azt kérdezte, hogy miért, lesz tombola? Ő nem is tudta.. ráadásul ezt is hamarabb kisorsolták, így fogalmunk sincs, hogy nyertünk- e egyáltalán..utólag sem tudtuk meg.



Na, de a sok rossz után volt 1-2 jó dolog is ebben a két napban:

- kóstoltunk barackos süteményeket és nagyon finomak voltak. Sajnos a képet sikerült eltüntetnem róla..😬

- ismét sikerült 2 kedves árussal összebarátkozni, akik nagyon kedvesek és segítőkészek voltak

- végre láthattam és hallhattam a Bagossy Brothers Company zenekart élőben 😁



Egy szó, mint száz, legközelebb jobban és többször meggondoljuk, hogy hova megyünk.


Vivien

Megjegyzések

  1. Sajnálom hogy annyira nem nyerte el tetszésedet a fesztivál. Viszont, örülök hogy voltak jó dolgok is benne. 😊

    VálaszTörlés
  2. Szinte minden a szervezésen múlik pedig 😕
    Bagossy Brothers Company nagyon jó, én is szívesen elmennek egy koncertre ☺️☺️

    VálaszTörlés
  3. Egy rossz szervezés sokat nyom a latban, sajnos. De jó azért, hogy találtok benne valami jót és élvezted a koncertet :)

    VálaszTörlés
  4. Arról én is hallottam, olvastam hogy sokszor nem sikerül jól megszervezniük. Nade, a sok rossz ellenére is, voltak jók is amelynek örülök! :) Örülök, hogy a sok rossz ellenére is de tetszett nektek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez így van..de valóban tudni kell a rosszban is meglátni a jót, bármennyire is nehéz néha. 🤗

      Törlés
  5. Sajnálom, hogy nem volt annyira szuper élmény számodra, de talán tapasztalszerzésként opcionális volt.

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tudod a dolgok jó oldalát nézni 😊 Viszont sajnálom, hogy a szervezés ismételten hanyag volt. Több ismerősöm is panaszkodik, már évek óta. A hajad pedig nagyon jó így 😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálkozom rajta.😕 A rossz dolgokban is akadnak néha jó dolgok.😊 Imádtam ezt a hajat, eddig ez volt a kedvencem.😁

      Törlés
  7. Először is a hajad csúcsszuper. A másik, hogy olyan jó dolog ez a barackünnep. Még nem hallottam róla, egyébként de szuper ötlet egy ilyen. Már ha rendesen meg lenne szervezve. 😊 a barackot imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Imádtam ezt a hajat❤️ Az ötlet tényleg jó, hiszen Gönc erről híres, bárcsak a szervezés is jobb lett volna.🥺 Én a barackot nem igazán szeretem, de ha sütiben van, akkor megeszem. 😊

      Törlés
  8. Ohh, de furcsa szabályaik voltak, de Ti jól megoldottátok, még ha nehéz is volt ^^" de minden rosszban van valami jó:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ninaa voltam, bocsi 😅

      Törlés
    2. Eléggé.. nem volt könnyű😕 de rugalmasnak kellett akkor is lennünk💪

      Törlés
    3. Eléggé.. nem volt könnyű😕 de rugalmasnak kellett akkor is lennünk💪

      Törlés
  9. Szomorú, hogy egy fesztivált nem tudnak normálisan megszervezni... sajnálom, hogy csalódás ért.
    A hajad nekem nagyon tetszik egyébként ^^ Remélem, máskor ha lesz, sokkal jobb lesz.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!