Novemberi Sipo Meglepetésbox és Cicatopy

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A mai bejegyzésben a novemberi Sipo Patika Meglepetésboxát szeretném bemutatni, illetve egy Dermedic testápolót, amit szintén tőlük kaptam tesztelésre. :)

A meglepetésbox tartalma:


- Bioderma kézkrém

- Freshmaker alkoholmentes, nedves törlő

- Kneip hajvitamin, amiben többek között biotin és bambusz is található

- Étrendkiegészítő, amiben C, D vitamin és cink található

- Corn & Joy extrudált kukorica kenyér rozmaringgal és oliva olajjal

- és egy kis plusz: Yogi Tea ☺️

A box tartalma 3990 ft volt + a szállítási díj. A boxok havonta egyszer megrendelhetőek limitált kiadásban. 4 nap alatt érkezett meg. ☺️ A boxokban leginkább krémek, reformédességek és vitaminok találhatóak.

Szerintem jó kis termékek voltak a boxban, bár picit más dolgokra számítottam. De mivel most rendeltem először ilyen jellegű boxot, így kezdésnek megfelelő. Tervezem megrendelni a következő hónapban is, ha időben tudok lecsapni rá. ☺️

Cicatopy:


Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy bekerültem a tesztelők közzé, hiszen már többször szembejött velem a Dermedic márka. 

Tapasztalataim a testápolóval kapcsolatban:

- kevés is elég belőle

- gyorsan beszívódik

- nem hagy ragacsos érzetet

- kellemes, enyhe illata van

- gazdagon táplál

A www.sipo.hu weboldalon megtaláljátok ezt is, ahol még több információra tehettek szert a többi termékkel kapcsolatban is. :)

Nektek hogy tetszenek ezek a termékek? Próbáltátok már valamelyiket?


Vivien





Megjegyzések

  1. Nagyon megérte. Jó termékek vannak benne. Szuper választás.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik nekem ez a box, szerintem is megérte, mint Judit is írta🥰 Gondolkozok én is rajta, vagy várok a következőre😄

    VálaszTörlés
  3. Imádom az ilyen boxokat. Az ára pedig szuper volt. A tea az nagyon jó, az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lehetnek az ilyen boxok, úgyhogy ennyiért valóban megérte! Használd egészséggel őket! :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök hogy végül bekerültél a tesztelők közé, ennyi pénzért tényleg nagyon jó kis box. Lehet én is rendelek majd, ha haza megyek. ^^

    VálaszTörlés
  6. Szuper termékek, jó kis ajánló lett 😊😊

    VálaszTörlés
  7. Igazi kis őszi/téli kis csomag. :) szuper benne minden kis termék, használd őket egészséggel :)

    VálaszTörlés
  8. A Dermedic termékek engem is mindig vonzottak, jó tesztelést hozzájuk. :3 A másik csomagból a Yogi teát próbálnám ki. Milyen volt? ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon jó termékeik vannak! 😊 Intenzív íze van.😊

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!