Veterán blogger kérdőív

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ninaa (@fromninaa) blogján találkoztam ezzel a kérdőívvel, így bátorkodtam én is kitölteni. Ha van kedvetek, akkor töltsétek ki Ti is! :3


1. Hány éve blogolsz?

A jelenlegi blogom 3 éves. 

2. Tartottál valaha hosszabb szünetet a blogolásban?

A jelenlegi blogomnál nem volt ilyen, maximum 2-3 hét maradt ki. Viszont az előző blogomat kb. általános sulis koromban írtam, az már nagyon rég volt.. így a kettő blog között sok-sok év telt el.

3. Mindig ugyanezt a nevet használtad?

A jelenlegi blogomnak ez az eredeti neve, amióta elkezdtem, azóta nem változtattam meg a nevét.

4. Mindig ugyanezen a címen blogoltál?

Nem. Volt egy másik blogom, annak más volt a neve.

5. Változott az évek során a blogod témája?

Igen, nem is keveset szerintem. Az elején csak ajánlók voltak, aztán manapság már személyesebb bejegyzéseket is írok.

6. Milyen eszközöket használtál régen és milyeneket most a blogoláshoz?

Régen: asztali gépről blogoltam, jelenleg pedig telefonról szerkesztem a bejegyzéseket.

7. Vannak olyan olvasóid, akik a kezdetektől követik a munkásságodat?

Azt hiszem, hogy a párom és talán 1-2 ember.

8. Vannak bloggerek, akikkel már személyesebb kapcsolatot is kialakítottál?

Szerencsére igen. Szabinkával már többször találkoztam, (@fromninaa) illetve Kittivel (@kitti.ilyenazeletblog) is összefutottunk tavaly Miskolcon a Pikniken pont a legnagyobb tömegben. 😁


9. Megváltozott a környezeted hozzáállása a blogoláshoz, a te blogodhoz?

Nem. Szerintem soha senkinek nem volt ezzel problémája. 😁

10. Szerinted miben fejlődtél leginkább a blogolás tekintetében?

Szerintem abban, hogy bátrabban leírom a véleményemet és, hogy leírom azt, amiken keresztül mentem.


11. Akadt-e az életedben olyan lehetőség, amihez azért jutottál hozzá, mert blogolsz?

1-2 együttműködést a blognak is köszönhetek.

12. Van olyan téma, amiről megbántad, hogy írtál?

Nincs

13. Mi az, amit ma már másképp csinálnál a blogodon/blogoddal, mint régen?

Kevesebb terméket ajánlanék. 😁

14. Melyik a valaha megírt kedvenc blogbejegyzésed?

Huh, ez nagyon jó kérdés. Azt hiszem azok a kedvenceim, melyekben kiránduló helyekről írok.

15. Kaptál valaha olyan kritikát, ami miatt lényegesen megváltoztattál valamit a blogoddal kapcsolatban?

Azt hiszem, hogy nem. Volt, aki azt tanácsolta, hogy legyenek személyesebb bejegyzések is, aztán idővel lettek is. De ez inkább személyes döntés volt.

16. Szerinted mennyi ideig fogsz még blogolni?

Ez ismét egy nagyon jó kérdés. Mivel előre nem tudhatom, hogy mi fog történni.. ezért úgy gondolom, hogy még 1-2 évig.

17. Mit gondolsz, mennyire sikerült az évek alatt a blogodon közvetíteni önmagadat, a személyiségedet?

Talán egy icipicit sikerült megmutatni, hogy milyen is vagyok valójában. Nehezen nyílok meg, érzelmes, érzékeny vagyok, de persze szeretek barátkozni, új embereket megismerni, beszélgetni, kirándulni, na meg sokat viccelődni. 😁 Aki először találkozik velem, nem is gondolná, hogy mennyire szeretem megnevetetni az embereket. 😁 Igazi skorpió vagyok, azaz nagyon kitartó és küzdelmes, soha fel nem adom és a titkok megtartásában is nagyon jó vagyok. 😁

18. Fogalmazd meg, mit jelent számodra a blogolás és a saját blogod!

Számomra a blogolás és az írás kreativitást és kikapcsolódást jelent.

19. Írj egy dolgot, ami szerinted igazán egyedi a blogodban, és kiemeli azt a tömegből!

Huh talán azt tudnám ide írni, hogy néha, amikor van egy nagyobb vásár vagy piac, akkor leírom a tapasztalataimat a vásárról vagy piacról, illetve a gyógynövényből készült termékekről.


20. Kedves Olvasó, oszd meg velem a kedvenc posztodat a repertoáromból.

Ezt írjátok meg Ti! :)


Ennyi lett volna ez a bejegyzés. Ha szeretnétek még ilyen vagy ehhez hasonló bejegyzést, akkor írjátok meg.



Vivien

Megjegyzések

  1. De jó bejegyzés! Öröm olvasni. 🥰

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók ezek a kérdőívek, kedvet kapok én is ahhoz, hogy kitöltsem. 🥰 A te válaszaidat is olyan jó volt olvasni.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó. Szerintem én is kitöltöm,jöhet még. :)

    VálaszTörlés
  4. Én kedvelem az ajánlókat is. A piacozással és egy-egy gyógynövénnyel kapcsolatos posztot. Azok nagyon hasznosak. Illetve nagyon szép helyeken jártok. Azok a helyek is nagyon szépek, és az ehhez kapcsoló ismertetők is szuperek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek