Mi lett volna, ha..? 💔

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ritkán osztok meg személyes dolgokat, de úgy érzem, hogy a jelenlegi helyzetemben muszáj leírnom az érzéseimet.

Ma lett volna az évek óta várt Taylor Swift koncert Bécsben. Tavaly július 11.-én volt a jegyértékesítés, mely rövid időn belül sold out lett. Annyira boldog voltam, hogy aznap csak sírtam és sírtam, nem tudtam abbahagyni, nem tudtam elhinni. Most pedig nem tudom elhinni, hogy ez történt.. de úgy vagyok vele, hogy ennek így kellett lennie..még, ha nagyon fáj is.

Hónapokig kerestem a megfelelő szettet, felkutattam az internetet, de aztán mégis a kedvenc erámhoz választottam az outfitet, a 1989 albumhoz. 💙








Néhány fiatalember terrortámadást szervezett, nem is feltétlenül az énekesnő ellen, hanem inkább a tömeg ellen ezzel tönretéve több százezer ember álmát, vágyát, örömét, boldogságát, élményét. Sajnos a fiatalok nagyon befolyásolhatóak. Úgy tudom, hogy többen voltak, az egyikük már bent dolgozott a stadionban, letartóztatták őket. Mind a 3 bécsi koncertet törölték, álmaimban nem gondoltam volna. Egyenlőre nem tudni, hogy a koncertek pótolva lesznek-e majd a jövőben vagy nem.



Szavak nincsenek rá, hogy mennyire vártam, mennyit készültem, mennyit terveztem: barátság karkötők, szett, szállás, dalszövegek.. vártam azt is, hogy nemzetközi rajongókkal találkozzak, karkötőket cseréljünk, kiordítsam a lelkem a koncerten, az összes fájdalmat és bánatot.. Olyan boldogságot szerettem volna érezni, mely szinte már megrészegít és, amit harapni lehet. hatalmas boldogságra számítottam, az életem egyik legeslegjobb hétvégéjére, ehelyett egy rémálom lett több szempontból is.


Természetesen én is úgy gondolom, hogy ez okos döntés volt, a lényeg, hogy senkinek nem lett baja, mindenki jól van, "csak" a szívünk darabokban van. Bele sem merek gondolni, hogy mi lett volna, ha megtörténik és mi is az áldozatok között lettünk volna..talán jobb is most erre nem gondolni, bár nagyon nehéz! Viszont valahol mégis hálás vagyok, hogy így alakult.

Ha a jövőben talán pótolva lesz, akkor lesznek félemeim, kétségeim, hogy nem - e terveznek majd újra egy ilyet..nekem ez a koncert lett volna a safe placem.. sajnos ez bárhol máshol is megtörténhetett volna, bárkinek a koncertjén/előadásán, hiszen a veszély és a probléma mindig, mindenhol ott van..

2 nap sírás után kezdem tisztábban látni a dolgokat, megkönnyebbülni, viszont semmi nem vigasztal.. igyekszem bízni és remélni, hogy valahogyan mégis meg lesz majd oldva valahogyan! 🙏



Vivien







Megjegyzések

  1. Nagyon Sajnálom! 😔 Sajnos már abszolút nem olyan világban élünk már nagyin régóta. Persze, jöhetnék azzal, hogy régebben mennyivel jobb volt, mert nem volt jobb akkor sem, akkor is voltak rosszindulatú emberek, akkor is voltak gyilkosságok, áldozatok stb, de tény internet nem volt. Sajnálom, hogy ez történt, de inkább "ez" mint bajotok esett volna! Érthető a félelmed, ha esetleg jövőre meg lesz tartva, de nem szabad félelembe élni, legalábbis ne burkoltan. A világ már sajnos ilyen, sose lesz már jobb, de az életünket élni kell és folytatni ahol abba maradt ♡ Gondolj erre úgy, mint egy szép emlékre, hiszen készültél rá, élvezted minden percét 😊 Gondolj vissza ezekre a percekre, gondolatokra, érzésre, hogy milyen jó volt készülni erre stb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen.. ez a baj..🥲
      Igyekszem örömmel visszagondolni erre az időszakra!

      Törlés
  2. Amikor láttam, hogy mi történt egyből eszembe jutottál, mert úgy vártad. Teljesen normális reakción mész keresztül, hiszen erre az ember már mióta készült. Mi a covid előtt jártunk így nyaralással 🥺🥺 Jött a covid és minden borult. Remélem lesz rá még lehetőséged és idővel pótolja lesz majd 😉🙏 Viszont most azt kell nézni, hogy nem történt semmi baj, tragédia, hiszen ez rosszabbul is elsülhetett volna 🥺🥺🥺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira vártam..! 🥹
      Sajnálom! 🥲 Reméljük a legjobbakat!

      Törlés
  3. Mindig amikor ilyesmi hírrel találkozok, mint ez volt, el szoktam gondolkodni, hogy "Mégis hogy férhet ennyi rosszindulat bizonyos emberekbe?", aztán rá kell döbbennem, hogy sajnos a világban vannak és mindig is lesznek ilyenek 🥲Valahol tényleg áldás, hogy végül tragédia nem történt, de persze megértem, hogy mekkora csalódás lehetett, hogy idióta terroristák miatt végül nem valósult meg, amire már hosszabb ideje készültél. Remélem majd lesz lehetőséged ezt az élményt valamilyen formában bepótolni ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, így van..! 🥹🥲 Bárcsak lenne pótlás! ❤️

      Törlés
  4. Nagyon sajnálom ami történt. Sajnos, rengeteg embernek okoztak ezzel bánatot, csalódottságot. S tény, az az elsődleges, hogy nem történt senkinek semmi baja, de nyilván rengeteg ember időt, energiát, pénzt nem kímélve várta ezt az eseményt. Sajnálom, és bízom benne, hogy kárpótolva lesz. Szuper a szetted és a kabid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így van! 🥲 Remélem, hogy lesz rá lehetőség, biztosan élek majd vele! 🥹 Köszönöm! 🥹

      Törlés
  5. Csatlakozom Kittihez, amikor megláttam Te jutottál azonnal eszembe ♥ Annyira sajnáltam az egészet, mert tudtam milyen nagy álmod lett volna, vált volna valóra. Gyönyörű dolgokat készítet(t)él és én is bízom abban, hogy valahogyan, de kárpótolni fog titeket. Taylor az a személy, aki az ilyeneket nem hagyja annyiban. Persze ez nem vígasztal, esetleg egy privát koncert vagy hasonló, nagyon szeretném, hogy eljuss egy koncertjére, mert már nagyon rád férne. ♥ Annak viszont örülök, hogy ez kiderült, mert bele se mernék én sem gondolni, hogy mi lett volna ha ez így lezajlik. Szomorú ettől függetlenül, tarts ki ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a kedvességed! ❤️ Remélem, hogy így lesz, ahogyan leírtad! 😍❤️

      Törlés
  6. Annyira sajnálom! Át tudom érezni a bánatodat teljesen. Ezek szerint akkor Bécsbe sem mentél ki? Hallottam, hogy a rajongók azért összegyűltek a városban, sőt pár cégtől kaptak ajándékot, például enni vagy innivalót, ilyesmi. Persze, tudom, hogy ez nem ugyanaz az élmény, de így a rajongók vigasztalni tudták egymást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mentem/mentünk, mert nagy volt a félelem sajnos. Viszont picit bánom azóta, mert szívesen énekeltem volna a többi rajongóval együtt. 🥲

      Törlés
  7. Fekete-Virág Virgínia2024. augusztus 17. 10:36

    Sajnálom, hogy így alakult, de jó, hogy kiderült, mit terveznek, és nem esett bajotok ❤️

    VálaszTörlés
  8. Jaj Vivi, amikor mondta a híradó, hogy mi történt, azonnal tudtam, hogy a rajongóknak, köztük Neked is ez mennyire borzasztó lesz. 🥹Végtelenül sajnálom, hogy ez így alakult, mert tudom mennyire készülhettél és át is érzem. Én 14 éves korom óta Justin Timberlake-re várok 🥹 (lassan 20 éve) Nem is találok szavakat, de természetesen a biztonság az első, így nem esett bajod/bajotok. ❤️ (Eszter)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még most is borzalmas, pedig már eltelt egy hónap.. 🥲 rengeteget készültem/készültünk..
      Remélem, hogy egy nap meglátjuk majd a kedvencünket! ❤️

      Törlés
  9. Sajnálom, hogy így alakult, én is hasonlóképpen éreznék, ha egy régóta várt buli elmaradna, de első a biztonság. Ebben a témában próbálok nem elfogult lenni, mert ez "nem csak egy koncert", ahogy írtad is, mert itt álmokról van szó. A szomorú az, hogy a mai társadalmat nem érdeklik ezek az álmok. Nagyon remélem, hogy pótolja a kisasszony a koncertet, és el tudsz rá jutni, mert mindenki megérdemli, hogy eljusson álmai koncertjére.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szomorú, hogy ez történt. Olvastam a cikkeket aznap facebookon keresztül és amennyit készültek a rajongók ezekre a koncertekre és néhány hülye miatt elestek ettől a hatalmas élménytől, megszakadt a szívem. A fő szempont, hogy a rajongóknak nem esett bajuk és nagyon remélem, hogy kárpótolva lesztek valahogy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen, nagyon fájó, hogy így alakult..🥲 Remélem, hogy lesz valamilyen pótlás!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek