Kisgyőri kilátó

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ha már az elmúlt hétvége nem úgy sikerült, ahogy kellett volna, legalább végre megnéztem a Kisgyőri kilátót, eredeti neve: Szent - Korona kilátó.



Miskolctól nem messze található ez a csodaszép, különleges kilátó. A környzetre, a kilátásra nem lehet panasz, hiszen a Bükk déli lábánál helyezkedik el. 😎




 kilátón belül egy kiállítást is megtekinthető. A kilátó 16 méter magas. Faragott faluként vagy fafaragók Mekkájaként is szokták nevezni.




Jártatok már itt?



Vivien

Megjegyzések

  1. Még nem jártam ott és még sose hallottam róla. Viszont ha valaha arrafelé megyek, akkor szeretném majd megnézni, mert csodálatosnak tűnik onnan a kilátás (csak addigra ne felejtsem el 😃)

    VálaszTörlés
  2. Nagyoooon szép a kilátás!😍 Sajna még nem voltam ott 🤭🥺

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép környéken van a kilátó és gyönyörű a kilátás :) örülök, hogy írtál róla

    VálaszTörlés
  4. Nem jártam még itt én sem. De nagyon szép, tetszik a kilátó maga és onnan a kilátás is.

    VálaszTörlés
  5. Még nem voltam itt, de a képek magukért beszélnek. Csodás a kilátás.

    VálaszTörlés
  6. Még én sem voltam ott, de a kilátás az magáért beszél, egész egyszerűen gyönyörű <3.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép hely, csodálatos a kilátás 😍

    VálaszTörlés
  8. Itt lakom közel Miskolchoz és ilyen helyeket nem is ismerek, köszönöm ♥ Csodás fotók és a hely is az * . *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ❤️❤️ Én sem ismertem, a neten jött velem szemben.😁

      Törlés
  9. Nagyon szép helyen jártàl, ☺️sajnos még nem volt alkalmam arra járni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek