Kangoo edzés

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Szeretném bemutatni Nektek a kangoo edzést, melyre egy ideje már járok több-kevesebb kihagyással. Amint megtudtam, hogy a kis községünkben tartanak ilyen edzést, én a következő héten már rohantam is. 😁

Kangoo eredete:

a futáshoz vezethető vissza: a cipő megtervezése során a futók ízületeit érő ütődéseket, a gerinc, térd és bokasérüléseket akarták csökkenteni az eszközzel. Ez sikerült is, ám a futópályák helyett az aerobiktermekben lett népszerű a cipő használata.

Nagyon fontos számomra az egészségem, annak fenntartása és a megőrzése. A mozgást is fontosnak tartom, hiszen szerintem abban van az erő. 💪🏻


Mindenképp szerettem volna a jóga mellé valami erősebbet is. Hiszen a jóga a nyújtásról szól, a testi és lelki jólétről, a kangoo pedig az erőnlétről.

Májusban voltam legeslegelőször, azóta is tart a lelkesedésem. Az edzés 1 órás szokott lenni. A cipőnek van súlya, így még nehezebb ugrálni benne. Jó kis ugribubri az egész, a felesleges energiát, stressz, haragot simán le lehet vele vezetni.

Sajnos a cipők száma korlátozott, így nem tudok mindig részt venni az edzésen. Az edzés nem a legkönnyebb, megterhelő, de hétről hétre bele lehet jönni és aztán úgy érezhetjük, hogy egyre jobban megy és többet/jobban bírjuk.



Szoktatok edzeni? Próbáltátok már a kangoot?



Vivien


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek