Hortobágyi Hídivásár

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Végre túl vagyunk az idei Hortobágyi Hídivásáron, melyet már több, mint 100 alkalommal rendeztek meg, igazi hagyománnyá nőtte ki magát. Idén a megszokott helyen, a Vásártéren rendezték meg, mely új külsőt kapott. 

Tavaly 2 napos, idén pedig 3 napos volt, de a 0. napon mentünk helyet foglalni. A vásár területén aludtunk matracon és/vagy az autóban. Baromira kényelmetlen volt, nem kívánom senkinek az utóbbi 4 éjszakát. 😥 Ráadásul még vihar is volt, így még rosszabb volt. Elég ijesztő, ahogyan a szél dobálja a sátrat stb..persze le volt rögzítve, de akkor is para az egész.


Nem úgy terveztük, hogy idén is kitelepülünk, de bizonyos okokból mégis így beszéltük meg. Ez a 3 nap nagyon megterhelő és fárasztó volt. A nagy meleg még pluszban rátett.


Ilyenkor nyáron nagyon szeretek mezítláb járkálni, aztán hétfőn meg is lett belőle a problémám, mert a talpamat megcsípte egy méhecske. Nagyon megijedtem, mert féltem, hogy nagyobb problémám lesz belőle, pánikoltam és inkább elmentem az elsősegélyt adó pontra, ahol kb. 2-3 órát töltöttem el, mert egyszerűen nem tudtam megnyugodni. A csípés borzalmasan fájt, alig tudtam lépni. Szerencsére másnap már jobb volt. Innen is köszönöm a kedvességet és a segítséget, amit kaptam! 


Természetesen a torokgyulladás sem maradhatott ki, hirtelen ittam a jégkását és másnapra begyulladt a torkom, a mai napra már jobb, de még nem az igazi.


Maga a vásár szerintem szuper volt, nagyon sok mindent árusítottak: ruhákat, bögréket, könyveket, faragott padokat/asztalokat stb. Bőven volt választék, igazi vásár hangulat volt. Zenekarok, énekesek emelték a hangulatot, emellett pedig gólyalábasokkal is lehetett találkozni. 


Annak ellenére, hogy belépős volt a vásár, viszonylag sokan voltak. Voltak akik Zala megyéből látogattak el a Hortobágyra.

Szerencsére volt wc és zuhányzási lehetőség is, így felevelenedtek a kolis emlékeim.. bár azok sem túl jó emlékek..😅 de jobb volt, mint a semmi. Finomakat ettünk, ittunk, ezzel a részével elégedettek voltunk.

Mindenképp szerettem volna vásárfiát, nem csak magamnak. Szereztem be néhány könyvet, szörpöt, házi csokit, hűtőmágnest, karkötőt és nagyon megörültem, amikor megtaláltam ezt a vászontáskát:

Összességében nem volt a legrosszabb a vásár, de lehetett volna jobb is. Legközelebb jobban meggondoljuk, hogy menjünk vagy inkább ne.


 


Jártatok már ebben a vásárban?



Vivien


Megjegyzések

  1. Wow! Nagyon jó bejegyzés lett, jó volt olvasni, a képek pedig méginkább feldobták a bejegyzés hangulatát 😁 Még nem voltam vásárba, de ha város vagy faluba voltunk gyerekként, akkor mindent is megnéztem a "vásáron" 😃

    VálaszTörlés
  2. Ui: Sajnálom hogy megcsípet egy darázs és a jégkása sem tett túl jót a torkodnak 🥺 Jobbulást ❤️

    VálaszTörlés
  3. Pont otthon voltam azon a hétvégén családi dolgok miatt és apuval pont beszéltük, hogy szivesen kimennénk a vásárra, de le lettünk szavazva... de majd legközelebb. Remélem a lábad és a torkod azóta jobban van :)

    VálaszTörlés
  4. Hortobágyon jártam már, de a vásárban szerintem még soha, hacsak nem valamikor réges-régen, gyerekkoromban. Sajnálom a negatív dolgokat, amik veled történtek.

    VálaszTörlés
  5. Sokat hallottam már róla. Nagyon híres. Hortobágy szép hely ott már jártam. Sajnálom az attrocitásokat ami ért titeket. Én is kedvelem a vásárfiát. Szuper bejegyzés lett, és köszi, hogy megosztottad a személyes tapasztalataidat.

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást, ha azóta még nem gyógyultál meg.
    Még nem voltam ilyen helyeken, de nagyon hangulatosnak tűnik.

    VálaszTörlés
  7. Jajj, èn voltam már itt, annyira jó. Pár éve vettem egy fonott kosarat, baromi erős, nagyon jól bírja, mai napig hasznàlom 😊

    VálaszTörlés
  8. Elképesztő, hogy mik történnek veled. Örülök, hogy nem lett baj a csípéstől és remélem jobban vagy már! ♥ A helyszínen még nem jártam, de nem mondok ez most nem vonz >_< Sajnálom, hogy nektek sem volt most az igazi, főleg a vihar.. biza az tényleg para lehetett.

    VálaszTörlés
  9. Micsoda szuper helyen jártál☺️ Szerintem a lehető legjobb helyen volt a vásár, a további körülményektől eltekintve. Egyébként én is imádok mezítláb járkálni, remélem már jobban vagy❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek