Ausztriai visszaemlékezés

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ma van kereken 2 éve, hogy útnak indultunk Ausztriába szerencsét próbálni. Pontosabban: Felső, Ausztriában voltunk Kogl-ben.

Miután biztossá vált, hogy kimegyünk külföldre dolgozni én napokig csak sírtam és szomorú voltam, mert itt kellett hagyni anyát, a cicámat,(🕊️) a kiskutyámat, a megszokott kis életemet.. amikor már ott voltunk és kezdtük a munkát, akkor is sokat sírtam, egyedül éreztem magam..


A munkahelyre hamar beilleszkedtünk, szerencsére akadtak segítő kezek. Viszont 1-2 munkatárssal meggyűlt a bajom/bajunk, de én nem hagytam magam. 😆

Számomra a munka egyáltalán nem volt könnyű, annak ellenére, hogy könnyű fizikai munkát ígértek. Egy raktárban voltunk, ahol megrendelések alapján kellett csomagolni stb. A szállásunktól kb. 15-20 percnyire volt a munkahely, így annyira nem volt vészes.


A szállásunk szuper volt, tiszta és rendezett. A szobánkban volt tv, fürdőszoba. A konyha közös volt, ennek nem igazán örültem. Nem volt modern  gáz, hanem masina volt, így a főzés nehézkes volt. A szállást adók kedvesek voltak, bár már mindketten annyira elfelejtettük a német nyelvet, hogy nem sokat tudtunk kommunikálni. 😅 A munkahelyen angolul beszéltem a munkatársakkal, de voltak magyarok is.


A szállásunkon nem tudtunk mosni, így el kellett mennünk egy másik szálláshelyre mosni, kb hetente mentünk. Ez a másik hely egy lovardánál volt, amivel nincs gond, viszont ez a másik hely borzalmas volt, bent cigiztek, az üvegeket szétdobálták, büdös volt bent..szóval a mi szállásunkkal baromi nagy szerencsénk volt. 😁


A hely (Kogl) maga egy álom volt, gyönyörű és kifogástalan. Olyan, mintha egy mesebeli hely lenne. Az emberek nyugisak, kedvesek és mosolyósak. Na, meg segítőkészek.


Mire megszoktam ezt a nagy változást, addigra sajnos haza kellett jönnünk, leépítés volt, sok embert elengedtek.. szerettem volna visszamenni, de aztán képbe jött a piacozás a többi pedig már történelem. 😁


Összességében nem bántam meg, hogy megragadtam ezt a lehetőséget, ha újra lenne rá lehetőségem, akkor biztosan élnék vele.

Jártatok már ebben a gyönyörű országban?


Vivien

Megjegyzések

  1. Wow! Szuper lehetőségben volt részed! 😍 Nagyon jó, hogy raktál be képeket is a bejegyzésedben, jók lettek a képek, igazán hangulatos🥰 Nem voltam/voltunk még kint, legalábbis én már nem emlékszem 😆 Mi is megragadnánk az alkalmat, ha lenne rá lehetőség🥰 Örülök, hogy a piacozás megadta a lehetőséget számotokra itthon 😊

    VálaszTörlés
  2. A képek alapján nagyon szép környéken laktatok. Biztosan jó volt itt kirándulgatni a szadadnapjaitokon. A külföldön élés nem egyszerű dolog, 12 évnyi tapasztalatom van benne. 😉 Voltak nehéz időszakok (főleg a karácsony és más ünnepek), de megérte minden percét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem bántam azt a 2 évet amitkint töltöttem. Életem meghatározó pillanatai voltak, minden tekintetben. Szuper, hogy ti is megragadtátok ezt a lehetőséget. Örülök, hogy a piacozás is megadatott. Mert az időjárás viszontagságos sokszor, de az élmény, a helyek azok kárpótolják az embert. 🙂

      Törlés
  3. Nagyon jó lett a poszt, és a környék, wow... gyönyörű. Jó dolog, hogy a piacozás ilyen eseményekhez juttatja az embert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban az volt! De ez még a piacozás előtt volt, nincs összeköttetésben a kettő, függetlenek egymástól. ☺️

      Törlés
  4. Ausztria egy nagyon gyönyörű ország. Koglben még nem jártam, de ami késik nem múlik. :)

    VálaszTörlés
  5. Én csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy a lehető legjobb helyen jártatok. Ausztriában a hegyek közt , meg egyáltalán minden olyan csodálatos. Mi is amikor tehetjük kimegyünk, kirándulunk. Nekem nagyon tetszik az ország. A fotóid alapján sem csalódtam, gondolom azért ti sem :) 🥰

    VálaszTörlés
  6. Annyira félelmetes lehetett kimenni. Nagyon bátor vagy, hogy meglépted, sajnálom, hogy végül haza kellett jönnötök, de legalább itt vagy Nekünk :3 A hely, amit bemutattál tök jól néz ki, mesebeli.

    VálaszTörlés
  7. Fekete-Virág Virgínia2024. szeptember 15. 6:05

    Csodálatos helyen jártál, nagyon szépek a képek 😍😍

    VálaszTörlés
  8. Klassz bejegyzés. Én is sokat gondolkodtam, hogy kimegyek. Mondtam is anyámnak, ha lenne pénzem, meg esetleg egy nyelv. Akkor elmennék. De egyik sincs. Így inkább mások utazásait nézegetem.
    Bátornak tartom aki kimegy.

    VálaszTörlés
  9. Hasznos bejegyzés mindenkinek! 🙂 Nehéz lehetett kiköltözni, de biztos megérte. 🥰 További sok sikert! 🙂

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek