Író - olvasó találkozó, könyvajánló

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Meg is érkeztem július első bejegyzéséhez, amelyben egy szuper könyvet szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. :)

A könyv nem más, mint:

Papp Noémi - Az ezüstpénz átka


Nagy örömömre sikerült eljutnom Papp Noémi könyvbemutatójára, mely nagyon hangulatos és szuper volt. Miskolcon a Szabó Lőrinc Könyvtárban tartották meg június közepén.

Nagyon közel áll hozzám a gyógynövényes téma, hiszen én magam is gyógynövényből készült termékekkel foglalkozom. Mintha az égiek is azt szerették volna, hogy lehetőségem legyen elolvasni ezt a könyvet, imádtam, szó szerint faltam az oldalakat! Nagyon ötletesnek találom, hogy a fejezetek nevei gyógynövényből állnak. 


A könyv Bártfán játszódik Mátyás király idejében. Szó szerint megelevenedik a város előttem, ahogy olvasom a könyvet. Nagyon tetszik a története, a felépítése, minden egyes, apró részlete. Oda és vissza vagyok Zsófia, a bártfai füvesasszony tudásáért, tanulni lehet tőle. Nagyon meglepődtem, hogy már a 2. fejezettől nagy fordulatot vett a könyv, az utolsó 20 oldal volt a legizgalmasabb.

Mindenképp szeretnék majd eljutni Bártfára és savanyú vizet inni és lübecki marcipánt enni, felfedezni a helyet. 😊

A könyv stílusa regény, az írónő már dolgozik a folytatáson.A könyvet ajándékba kaptam a @jaffa kiadótól. 🥰



Ha Ti is szeretitek az ilyen stílusú könyveket, akkor jószívvel ajánlom ezt Nektek! 😊



Vivien



Megjegyzések

  1. Nagyon jó beszámoló lett, és külön öröm számomra, hogy találkozhattál az írónővel! :3 A leírásod alapján nagyon szimpatikusnak tűnik a történet, így szerintem vetek rá egy pillantást én is, főleg, hogy azokban az időkben játszódik, ami érdekel is.
    Köszipusz ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! 🥹❤️ Imádtam ezt a könyvet!

      Törlés
  2. De jó, én is szeretek, szeretnék ilyenekre eljárni. Gratulálok a találkozáshoz :* biztosan nagy élmény lehetett, illetve a könyve sem utolsó, hiszen nagyon jó témában íródott. :)

    VálaszTörlés
  3. Fekete-Virág V2024. július 7. 6:47

    De jó 😍 Már a polcomon várja a könyv, hogy olvassam.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper élmény lehetett. Ami pedig a könyvet illeti nagyon jónak tűnik. Érdekes, így biztosan elolvasom.

    VálaszTörlés
  5. Olyan jó, hogy ott lehettél a könyvbemutatón. Én is szeretnék ilyenre eljutni 😊 Az ajánlód is nagyon jó lett, érdekes lehet a könyv. Szerintem én is elolvasom majd 🥰

    VálaszTörlés
  6. Dejó hogy volt lehetőséged erre 😁 Én is egyszer majd szeretnék eljutni 🥰 Szuper lett az ajánlód, biztosan beszerzem majd a könyvet is 🥰 Köszi❤️

    VálaszTörlés
  7. Szuper, hogy ezen részt tudtál venni és milyen jó élmény lehetett. A könyv igazán érdekes lehet és csodás a borítója:3 Vigyél engem is arra a helyre * . * ♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó beszámoló lett :) örülök, hogy találkozhattál az írónővel, mindig nagy élmények az ilyen találkozók :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dr. Immun

Görcsoldás természetesen

Immunerősítés ősszel