Filmajánló

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben szeretnék néhány filmet ajánlani, melyeket az utóbbi időben néztem meg és nagyon tetszettek. Ezeket a filmeket a Netflixen néztem meg.

Papírvékony falak:

A két főszereplőt egy fal választja el, egészen a film végéig nem is találkoznak. Döcőgősen indul a kapcsolatuk, de aztán barátok lesznek, megnyílnak egymás előtt. Valentina imádja a zenét és zongorista, zongora felvételire készül. David utálja a zajokat, ő egy csendes feltaláló, nem megy emberek közé. Nagyon szeretem a romantikus filmeket, a romantikus szálakat. A női főszereplő magamra emlékeztet, mert évekig zongoráztam, számomra az volt a minden és a mai napig rajongok a zenéért, úgy, mint ő. Off topic, de nagyon tetszik Valentina haja, frizurái és a szettek. Olyan kis cukik és színesek. 😁


Semmelweis:

annyira tetszett ez a film, hogy már kétszer is megnéztem. 😅 Szerintem hamarosan megnézem harmadszorra is. Nagyon fordulatos és érdekes film. Bár a magyar filmekért nem vagyok oda, de ez kifejezetten tetszett, hiszen igaz történet alapján készült. Semmelweis doktor mindent meg akar tenni a betegeiért és, hogy ne halálozzon el több szülő nő, viszont egy másik orvos be akarja őt mocskolni, de a történet végén győz az igazság. Tetszik a szereposztás is, a színészek, a díszlet, szerintem szuper film és jól elkészítették.


A magas lány 1.-2.:

Jodi, a főszereplő lány nagyon magasra nőtt, majd' 2 méter és emiatt sokan bántják, beszólogatnak neki. A filmben van egy suli bál, ahová nem akar emiatt elmenni, de a végén kiáll magáért. Nagyon tanúlságos ez a film számomra, hiszen szerintem abban segít, hogy elfogadjuk magunkat úgy, ahogy vagyunk. Ha alacsonyabbak, ha magasabbak és így tovább. 


Gyagyás gyilkosság:

amiben Adam Sandler és Jennifer Anniston szerepel az a film már alapból nem lehet rossz! 😁 Nagyon szeretem ezt a két színészt, szerintem remek páros, szórakoztatóak és jól játszák a szerepüket. A film a vígjáték kategóriába tartozik, tele van fordulatokkal. Mind a ketten nagyon várták az utazást, de hirtelen egy olyan yachton találják magukat, ahol egy rejtélyes gyilkosságot kell megoldaniuk és onnantól kezdve nincs megállás..😁




Milyen filmeket néztetek mostanában?


Vivien


Megjegyzések

  1. Fekete-Virág Virgínia2024. július 25. 3:04

    A Semmelweis című filmet már a megjelenése óta megakarom nézni, amióta meg láttam, hogy a Netflixen fent van főleg, de valahogy nem jut rá időm. De köszi, hogy eszembe juttattad 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudsz időt szakítani, akkor mindenképp nézd meg! Érdemes! 😊

      Törlés
  2. Semmelweis kivételével az összeset láttam 😊😉 Papírvékony falak aaaa nagyon imádtam eddig kétszer néztem meg 🤭🤭🤭 Köszi az ajánlót, ilyenből jöhet még több is 😊

    VálaszTörlés
  3. Gyagyás gyilkosságot láttuk a párommal és mi is nagyon imádtuk😍❤️ A többit nem ismerem és nem is láttuk még. Köszi az ajánlót😊❤️

    VálaszTörlés
  4. Én egyiket sem láttam, és szerintem én vagyok az egyetlen, aki nem szereti Adam Sandler filmjeit - kivéve a Sátánkát. Az zseniális film, mondjuk az az én világom xD. De köszi az ajánlót, valamikor rájuk nézek.

    VálaszTörlés
  5. Nálam a Semmelweis nagyon várólistás, nem tudom hol fogom majd megnèzni. A Magas lányt anno én covid alatt néztem meg, szerintem aranyos volt :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek