Dr. Csernus Imre: A magyar

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Egy újabb könyvajánlóval érkeztem, mely nem más mint, Dr. Csernus Imre legújabb könyve: 

A magyar



Dr. Csernus legújabb könyvében tűpontosan megfogalmazza, hogy mi, magyar emberek milyenek is vagyunk: pesszimisták, szorongóak, irigyek, maszk mögé bújunk. Ha pl.: külföldön kirándulunk, akkor nem merjük felvállalni, hogy kik vagyunk valójában, nehogy mások lenézzenek minket.

Ha jobban kiállnánk magunkért, kimondanánk a gondolatainkat, elmondanánk az érzéseinket őszintén, akkor nem csak a felszín lenne, hanem a valódi önmagunk. Akkor nem kellene szégyenkezni amiatt, akik vagyunk.

 Miért is ne lehetnénk pozitívak, derüllátóak? Ha picit változtatnánk a felfogásunkon, akkor nem csak a személyiségünk változna, hanem a világ is egy vidámabb és jobb hely lenne.

Gyönyörű tájaink, finom ételeink, hagyományaink tesznek minket azzá, akik vagyunk.

Mitől érzitek magatokat magyarnak?



Vivien


Megjegyzések

  1. Nagyon szuper könyv. Jókat olvastam róla. Nálam is listás, mindenképpen elolvasom.

    VálaszTörlés
  2. Csernust nagyon kedvelem, de sajnos még nem olvastam könyvet tőle. Köszönöm az ajánlót, lehet megszerzem magamnak☺️ ami pedig a leírásodban van sajnos nagyon is igaz :( (Eszter voltam 😘)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt az első könyvem tőle, de biztosan nem az utolsó! 😁 Bár ne lenne igaz! 🥹

      Törlés
  3. Fekete-Virág V2024. július 29. 0:50

    Nagyon szerettem ezt a könyvet, brutálisan jó és igaz gondolatokat fogalmazott meg a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Még nem olvastam ezt a könyvet, először Ginánál olvastam az ajánlóját és azt kell hogy mondjam, hogy mindenképpen listás egy könyv 😊 Szóval elfogom majd olvasni😃 Köszönöm az ajánlód😊❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Őszi kirándulóhelyek