Kedvenc strandok

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Itt a nyár, a meleg, a jó idő és vele együtt a strandszezon. Ebben a bejegyzésben szeretnék néhány kedvenc strandot ajánlani, amelyeket nagyon szeretek, nyugisak és bármikor meglátogatnám őket.

Sárospatak - Végardó fürdő:

nagyon nyugis, van fedett része is. A medencékben értékes termálfürdő van, amely sokat segít az ízületi, reumás problémákon. A bejáratnál nagyon finom a lángos. 🤤 Amikor középsulisként ebben a városban táboroztam, akkor is meglàtogattuk a strandot, bár akkor nem igazán voltam oda egyikért sem, viszont mégis jó visszagondolni arra a néhány napra.☺️



Tiszavasvári - Strandfürdő:

hasonló, mint az előző. Kneipp medence is található itt (ezt azt hiszem, hogy nem próbáltam még, na majd legközelebb..😁), amely segít a vérkeringésben. Tavaly nyáron nagyon finom limonádét ittunk, illetve mohitok közül is lehetett választani.



Hajdúszoboszló - Hungarospa:

szerintem idehaza ez az egyik legjobban kiépített strand! Nagyon nagy az ételkínálat is. Kiegészítésként található itt egy Aquapark is, sajnos ott még nem voltam, de remélem, hogy ami késik, az nem múlik. 😁



Keszthely - Libás strand:

az elmúlt években ide kétszer - háromszor is sikerült eljutni, nagyon megszerettem. A partja homokos, a víz folyamatosan mélyül. Ha szerencsénk van, akkor akár a hattyúkkal is együtt pancsolhatunk.



Balatonfüred - Kisfaludy strand:

hasonló a keszthelyihez. Homokos part, folyamatosan mélyülő víz.




Ahova szeretnék majd eljutni:

- Makói fürdő

- Budapest, Széchenyi fürdő

- Balaton felvidék 

Melyik a kedvenc strandotok?



  Vivien

Megjegyzések

  1. Mi anno nagyon sokat jártunk Szoboszlóra (szüleim mèg most is), ugyhogy nekem az nagy kedvenc. Plusz kihagyhatatlan a debreceni termàl fürdő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom! 😊 Ott még nem jártam, de majd mindenképp szeretnék!

      Törlés
  2. Tizenéves lánykoromban voltam utoljára strandon, úgyhogy sajnos sok jót nem tudok mondani, pedig biztos fantasztikus élmény. Néha elvágyódom én is vízpartra, de még fürdőruhám sincs ^^" Örülök, hogy megmutattad ezeket, reménykedem benne, hogy egyszer eljutok valamelyikbe.

    VálaszTörlés
  3. Gyerekkoromban voltam utoljára strandon, azóta nem igazán 😅 Valljuk be, hogy annyira már nem vonzanak az ilyesmik. Utoljára nem is tudom hol voltam strandon, de talán szoboszlón voltam utoljára, ám keszthelyen is jártam már 😃

    VálaszTörlés
  4. Inkább a wellness fürdőket szeretem, főleg ősszel és télen. A Balaton az egy csoda hely.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó bejegyzés lett. Voltunk már Hajdúszoboszlón és Balatonfüreden. Viszont én a strandokért nem vagyok oda. Inkább a termáltó, szabad strand amit szeretek. Viszont a nagy favoritom a tenger 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mind a kettő nagyon szép! Sajnos tengernél még nem voltam, de ami késik, nem múlik! 😊

      Törlés
  6. Szuper bejegyzés lett, jobbnàl-jobb helyek

    VálaszTörlés
  7. Uhh a Libás strandon kívül mindhárom érdekel. :3 köszi az ajánlót, mindenféleképpen az évben el fogom ezekhez látogatni. Az augusztus szerintem erről fog szólni:3 Én nemrég a budapesti Csillaghegyi fürdőben voltam és az sem volt rossz, a panoráma medence woow * . * De a Széchenyi fürdő is érdekel:3 Demjén és az egerszalóki fürdő is isteni volt ^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon sok helyen jártam már ilyen szempontból, amiket említettél ott pont nem. :) A Széchenyi fürdő nem nagy eresztés, én amikor ott jártam picit jobbra számítottam, ettől függetlenül jó hely, rengeteg emberrel. Mi Balaton északi partjára szoktunk járni, míg Budapesten laktam ott is sok fürdőt meglátogattam, illetve mivel itt a nyugati országrészben élünk, Győr, Csorna, Sárvár, Pápa stb nem maradt ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallottam róla, hogy amúgy nem is akkora szám.😅 Ezeket a helyeket majd én is fel szeretném keresni!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Dr. Immun

Mi lett volna, ha..? 💔