Trnd projektek

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a hónapban nagyon szerencsésnek mondhatom magamat, hiszen 2 projekt részese lehettem, melyeknek nagyon örültem. Nagyon szeretek takarítani, szeretem magam körül a rendet és a kellemes illatokat.

Perwoll:

ezek a mosószerek továbbfejlesztettek, amelyek gondoskodnak a színek intenzitásának a megújításáról, megfelelően ápolják a sérült szálakat, hogy azok megtartsák az eredeti formájukat.

Az illatuk nagyon jó, kellemes, friss és tartós. A ruhák színei nem fakultak ki. A mintákat továbbadtam, az ismerőseim nagyon örültek neki, hasonlóképpen vélekednek erről a témáról.




Swiffer:

a használata nagyon egyszerű, gyors és praktikus. A felmosó fej 360 fokon tud fordulni. Kevés hely is elég a tárolásnak. Könnyű és egyszerű összerakni is a felmosót. Tartozott hozzá egy nedves és egy száraz törlő is. A nedvesnek nagyon kellemes, citromos illata van, nem tolakodó. Miután felmostam a nedvessel, azután használtam a szárazat is, felszedett mindent a parkettáról. Nagyon elégedett vagyok mindkettővel.



Nagyon örülök, hogy részese lehettem ezeknek a projekteknek. Próbáltátok valamelyiket?



 Vivien



Megjegyzések

  1. A mosószert én is teszteltem. Nagyon pozitív a véleményem róla. A swiffert nem, mert más típust használok. Viszont jónak tűník illetve hatékonynak. Az illata is biztosan nagyon intenzív, és kellemes. Szuper bejegyzés lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuper volt a mosószer és a Swiffer is! Köszönöm! 😊

      Törlés
  2. Fekete-Virág V.2024. június 2. 12:10

    De szuper, gratulàlok.
    A swiffer termékeit használom évek óta, én nagyon szeretem a márkát

    VálaszTörlés
  3. Néztem már én is miket ajánl a TRND de még sosem próbáltam ki semmit onnan. Viszont a Perwoll illatait mindig is szerettem, és itt kint is igyekszem ahhoz hasonló illatokat találni, amikor ruhákat mosok :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jókat teszteltél! Gratulálok hozzájuk! 😊 Perwollt ismerem, olykor-olykor használom, ha akciós akkor szoktam is venni és én is nagyon szeretem😊 switter-t nem ismerem

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett a poszt, nagyon király kis termékeket kaptál tesztelésre. A Perwollt szerettem volna kipróbálni, de helyette most a Persilt fogom :3

    VálaszTörlés
  6. Szuper bejegyzést hoztál, mindegyikről hallottam, bár Perwollt sose használtam még, de lehet egyszer kipróbálom. A Swiffert ismertem, de sose használtam azt sem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dr. Immun

Görcsoldás természetesen

Immunerősítés ősszel