Dr. Immun

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Egy nagyon szuper csomagot kaptam a Dr. Immun csapatától, amiért nem tudok eléggé hálás lenni. Nagyon szeretem a termékeiket, többször esett rájuk a választásom 1-1 kúra alatt. Megosztanám Veletek a hajápolási rutinomat is, illetve a kedvenc termékeimet a márkától.

Hajápolási rutinom:

- minden hajmosás előtt kifésülöm a hajam

- samponozok, amit hagyok hatni 3-5 percig, azután leöblítem

- a hajbalzsamot nem hagyom ki soha, mert anélkül nagyon nehéz lenne kifésülni a hajamat, leöblítem ezt is, majd olajat használok és megszárítom a hajamat

- természetesen a szárítás előtt használok hővédőt, ami megvédi a hajamat a forró hőtől

- mostanában szérumot is használok, mint utolsó lépés


Gyümölcs sampon: 

vizes hajhoz érve rögtön habzik és az illata isteni! 7 gyümölcs és 25 gyógynövény kivonat található benne. Normál és zsíros hajra, nőknek és férfiaknak egyaránt ajánlott. Mesterséges kivonatot nem tartalmaz. Hajhullás elleni összetevőkből áll.

Hajcseppek:

25 gyógynövényt és 9 serkentő fűszer kivonatot tartalmaz. Kimerült, gyenge, töredező hajra ajánlott. Hajnövesztő, hajerősítő összetevőkből áll. Hajmosás után szoktam vele befújni a fejbőrömet és belemasszírozom. Nem csíp, viszont az illatán valóban érződik a fűszer. Akár minden nap lehet használni, így még jobban kijön a hatása.

Komplex hajszépség vitamin:

15 összetevőt tartalmaz. Többek között: biotin, cink, szelén, amelyek hozzájárulnak a haj normál állapotának fenntartásához. Naponta 2 tabletta szükséges belőle. A dús, erős és szép hajért megéri és természetesen az immunrendszert is támogatjuk vele. 😁




Tapasztalataim:

ezt a három terméket használva kb. 3-4 hét alatt már látható az eredmény. Nagyon sok babahajam lett és gyorsabban nő a hajam, illetve kevésbé hullik. Persze, azt is imádom bennük, hogy természetesek, hiszen nagyon szeretem a gyógynövényes termékeket.






Próbáltátok már ezeket a termékeket? Van hajápolási rutinotok?



Vivien



Megjegyzések

  1. Én is nagyon szeretem a gyógynövényes samponokat 😊 Egyszer próbáltam valamikor, de azóta nem tértem vissza hozzá, ám valamikor tervezem újra használni ezeket a termékeket :) Köszönöm, hogy írtál erről egy posztot 😊

    VálaszTörlés
  2. Fekete-Virág V2024. június 7. 12:09

    Én is használok a samponon kívül balzsamot és szérumot, valamint olajat is a végekre. Szárítani nem szoktam. Gyönyörű a hajad ☺️

    VálaszTörlés
  3. A gyógynövényes samponok szuperek, nagyon jó lett ez a posztod is és ezek a termékek biztos hatásosak, mert gyönyörű a hajad ♥ Annyira jó volt olvasni, hogy hogyan véded a hajad a hőtől is meg minden. * . * ♥

    VálaszTörlés
  4. Nekem a sampon volt az abszolút kedvencem. Minden termékükkel elégedett vagyok. Szép fotók, és a bejegyzés is remek. Én is imádom a gyógynövényes termékeket.

    VálaszTörlés
  5. Még nem hallottam erről a márkáról, de látva milyen szép hajad van tőle, biztosan megéri :)

    VálaszTörlés
  6. Szeretem a márka termékeit, de ezeket még nem használtam. Annyira szépe a hajad látni, hogy ápolod rendesen. Én is igyekszem odafigyelni rá, főleg, hogy festve lett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Görcsoldás természetesen

Őszi kirándulóhelyek