Mozgás iránti szeretetem

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Szeretnék mesélni arról, hogy az utóbbi években, hogyan vált majd' mindennapossá a mozgás az életemben.

Először is azzal kezdeném a történetemet, hogy világéletemben imádtam aludni, hatalmas alvásigényem volt gyermekkoromban. Persze, az oviban délutánonként szinte soha nem aludtam, reggelente pedig alig lehetett kirobbantani engem az ágyból. 😅

Ahogyan teltek az évek, ez a dolog nem igazán változott. Persze, a suli miatt muszáj volt felkelni, de hétvégenként, ha tehettem, akkor sokáig aludtam.

Soha nem szerettem a mozgást, gyermekkoromban is el voltam magamban nyugodtan. (Néha még most is.😁)  Jobban szerettem figyelni a többieket. A tesi órákat sem szerettem, leginkább azért, mert kötelező volt, másrészben pedig azért, mert nem voltak túl kedvesek hozzám az osztálytársaim, így nagy nehezen csak próbáltam túlélni, illetve úgy csinálni a gyakorlatokat, ahogyan csak tudom. Volt 1-2 olyan tornagyakorlat, amiket szerettem, pl.: ingafutás. De a legtöbb gyakorlat borzalmas volt, pl.: gerenda, szekrényugrás.. 

Amikor elballagtam a középsuliból, akkor nagyon megkönnyebbültem. Nem kellett sem tesire mennem, sem az osztálytársakkal találkoznom.

Későbbi éveim során sajnos megmaradtak a hanyagtartási problémáim, mert gerincferdülésem volt. Jártam gyógytornára is, azt viszonylag szerettem.

Mivel a mai napig gerinc -, és lábfájdalmaim vannak, ezért igyekszem mindent is megtenni, hogy ezeket a fájdalmakat enyhítsem. Tervben van, hogy beszerzek egy talpbetétet és, hogy keresek csontkovácst/masszőrt. Ezek a dolgok sokat segítenének a helyzetemen.😁


3 évvel ezelőtt itthon kezdtem el jógázni, ami rengeteget segített nekem. Nemrégiben kezdtem el csoportos órára járni, ami sokkal jobb, mint az itthoni. Így legalább közösségben lehetek, illetve teszek az egészségemért. Emellett, nagyon szeretek sétálni és aerobicozni. Takarítani is szeretek, legalább addig is mozgásban vagyok. 

Természetesen vannak olyan napok, amikor a lustaság vagy a kedvtelenség győz, de igyekszem uralkodni rajta.

Nektek melyik a kedvenc mozgásformátok?



Vivien

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!