Görcsoldás természetesen

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Tudom, hogy rengeteg nőt/lányt érintenek a menstruációs görcsök, az ezzel járó kellemetlenségek, pms szindróma vagy akár az endómentriózis..

Szerencsére ezekre is van néhány természetes megoldás, ami könnyebbé teheti a nehéz napokat, illetve sokat segíthet a görcsök csökkentésében.

Cickafark tinktúra:

a legeslegjobb görcsoldó, jó hatással van a hormonháztartásra is, enyhíti a női panaszokat. Kedvezően befolyásolja a női medence szerveit. 

Ligetszépe olaj kapszula:

nem vagyok egy nagy kapszulás, valamiért nem igazán hiszek bennük, de ennek adtam egy esélyt, nem hittem volna, de sokat segített a pms szindrómámon. Emellett, még hatásos a körömre, bőrre, hajra és migrénre is.


Pásztortáskafű tea:

pásztortáska a menstruációs ciklus szabályozásában is segíthet.A  méhizmokat stimulálja, csökkenti a menstruációs fájdalmakat is. 


Gyulladás csökkentő teák:

vannak olyan helyzetek, amikor a nagyon erős görcsöket gyulladás okozza. Ilyen esetben a gyulladást kell csökkenteni, illetve megszüntetni. Szuper választás a kamilla, cickafarkfű, körömvirág, diólevél tea, illetve gyulladáscsökkentő tinktúra, amiben ez a 4 gyógynövény benne van.

Női tinktúra: 

tartalmaz cickafarkot, orvosi zsályát, palástfüvet, citromfüvet, lucernát és pásztortáskát. Ezek a növények többek között segítenek a görcsoldásban, a klimaxban, a méregtelenítésben, izzadásban, beállítják a menstruációt, erősítik a méhet. 

Női egészség tinktúra:

ciszta és mióma ellen használható.

Tőzegáfonya tinktúra:

felfázásra és húgyúti fertőzésre szoktam javasolni.

Ezek mellett természetesen nagyon fontos a vaspótlás és a mozgás! Persze, nem kell nagy dolgokra gondolni, de már egy 20 perces jógázás is sokat tud segíteni. :)

Ezeknél a termékeknél is az a lényeg, hogy hosszútávon használjuk őket, hiszen csak úgy fogják kifejteni a hatásukat. 1-2 nap alatt ne várjunk csodát.



Nektek van valamilyen bevált trükkötök?




Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon jó bejegyzést lett! 😍 Én szedem a ligetszépe olajat és tényleg rengeteget segít/segített ☺️ igaz kicsit drága, de mihez képest ma már 😃 Lementettem ezt a bejegyzésedet, köszönöm az ajánlót☺️

    VálaszTörlés
  2. Szépen összeszedted 😊😉 Bevállt praktika:
    Melegítés, melegítő párna, menstruációs jóga, több magnézium a szervezetnek és illóolajok párologtatása. Egyébként én a Női tintktúrat alkalmaztam, ami sokat segített. Amikor ciklus zavarom volt akkor a Lady ciklus teát ittam. Egyébként babatervezésné ez a tea kincs lehet. Az ismerősömnek ajánlottam és 3 hónap után teherbe is esett 🥰 Pedig előtte a menstruációja se volt normális😊

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó bejegyzés lett! Én, aki folyton küzd az erősebbnél erősebb görcsökkel (pláne ha stressz is van), akkor megragadok minden lehetőséget, ami segít. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a gyógyteákat, leginkább ezeket alkalmazom. Nagyon jó termékeknek tűnnek. Szuper lett az ajánló is.

    VálaszTörlés
  5. Úristen, ez mennyire hasznos és számomra releváns poszt... épp pár napja kerestem ebben a témában megoldást, de semmit nem találtam! Ki fogom próbálni a tippjeidet legközelebb❤️

    VálaszTörlés
  6. Ha legközelebb eszméletlen fájdalmaim vannak a cápa-napokon, ahogy én hívom, ide fogok jönni tippekért, mik segíthetnek, mert én mostanában úgy vagyok vele, hogy á, menstruáció nem betegség... aztán így a 3. X fölött már többször fájdalmas, mintsem elviselhetően fájdalmas, de eddig ezekkel a módszerekkel még nem találkoztam. Köszönöm az ajánlót! ♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszi az ajánlót, én a citromfű cseppet használtam egy időben az erős migrénjeimnél☺️ Nagyon jók ezek a természetes dolgok🌸❤️ (Eszter)

    VálaszTörlés
  8. A ligetszépe olajat imádom ❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!