Vaspótlás természetesen

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben szeretnék néhány szót ejteni a vas fontosságáról. Szerintem az egyik legfontosabb ennek a nyomelemnek a pótlása, illetve a folyamatos fenntartása, leginkább nekünk, nőknek.

Amíg a férfiaknak naponta 8 mg vasra van szükségük, addig a nőknek kb. 18 mg-ra, terhesség alatt pedig 30 mg-ra.

Nekem sajnos a tavalyi véradások miatt kialakult a vashiány, így egy ideig nem tudok vért adni. De amint jól leszek egészségügyileg, (bár úgy érzem, hogy erre még várnom kell egyéb okok miatt is🥲) akkor mindenképp szeretnék újra segíteni.

Ha vaspótlásra kerül a sor, akkor érdemes minél minőségibb terméket/készítményt választani! 


Vashiány léphet fel véradás után, terhesség alatt, műtét után, erős vérzések esetén is, pl.: orrvérzés, menstruáció.

A vashiány tünetei lehetnek:

- fáradtság

- kedvtelenség

- gyengeség

- hajhullás

- repedezett köröm

4 terméket szeretnék ajánlani, amelyek segítenek pótolni a vasat:

1.: vasbor:

a neve ellenére alkoholt nem tartalmaz, nagyon finom, csupa piros gyümölcsből áll és tokaji aszúszőlő az alapja. Kiváló minőség, ezt érezni és látni is lehet rajta. Megéri az árát!


2.: svédkeserű:

ezt szoktam ajánlani a piacon is, hiszen akár vérszegénységre is kiváló. Emellett, (akár) kemoterápia utáni immunerősítésre is kiváló. 17 féle gyógynövényt tartalmaz. Az Eredeti Maria Treben recept alapján készül.


2.:mákolaj:

a kálcium és a magnézium tartalma mellett magas vasat is tartalmaz, így a hosszútávú használat biztosíthatja a megfelelő mennyiségű vasat a számunkra.


4.: Dr. Theiss Iron Energy:

ezt még csak néhány napja szedem, nagyon jókat olvastam róla, bízom benne, hogy beválik. Létezik kapszula változatban is, de a kapszulákat nem igazán bírom szedni, ezért jelenleg erre esett a választásom.


Ezek mellett még, amik hasznosak:

- cékla

- fekete áfonya

- csipke

- csipkehús

- gránátalma

- lencse

- tökmag

- méz

- főtt tojás




Figyeltek a vaspótlásra?



Vivien



Megjegyzések

  1. Bárcsak én lennék ennyire elkötelezett a vitaminok felé🫢 pedig nem ártana… nagyon jokat mutattál be :)

    VálaszTörlés
  2. A napokban pont azon agyaltam, hogy vajon vashiányom van-e?! Nem jöttem rá, de attól lehet nem árt rásegíteni, mert elég vitaminhiányos vagyok ^^" köszi az ajánlásokat, legalább tudom mit keressek :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, hogy bemutattad ezeket. Én vashiányos voltam mindig, úgyhogy nekem oda kellett figyelnem. :) Köszi az ajánlásokat :)

    VálaszTörlés
  4. Fekete-Virág V.2024. február 12. 9:02

    Nagyon hasznos bejegyzés lett ☺️

    VálaszTörlés
  5. Dr. Theiss vaskészítménye nekem legendásan sokat segített, nekem az bejött a vashiányos vérszegényemre. Mostanában mindig elfelejtek venni, úgyhogy köszi az emlékeztetőt. <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon hasznos bejegyzés lett 😊 Ilyesmiről lehetne több ;) Köszi az ajánlás❤️

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó poszt lett. Igyekszem én is fugyelni a megfelelő vitamin bevitelre. Illetve hasznos dolgokat olvashattam a bejegyzésban. Igyekszem az élelmiszerekre is figyelni, hogy változatosan táplálkozzak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!