Empik Foto

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Nagyon szeretem a nyomtatott képeket nézegetni, felidézni egy-egy emléket. Nagyon szeretek képeket készíteni, ez talán látszik is. 😁 Szeretem megörökíteni a pillanatot, majd idővel visszanézni. 🥰

Lehetőségem volt az Empik Fotoval együttműködni, aminek nagyon örültem. Mutatom is, hogy miket választottam:

Ezt a 40*30-as vászonkép az egyik választásom. Ez a kép azelőtt készült, mielőtt beneveztem egy hajversenyre, amin 3. lettem. Nagyon jól éreztem magam a fotózáson. Igaz, hogy már több, mint 2 éve volt, de nagyon szép emlék.


Fotónyomatok:



Ez a lehetőség mindenki számára adott az @empikpoto.hu -val. A számotokra van kettő kuponkódom is, amit akár a közelgő Valentin - nap alkalmával fel is tudtok használni! 

(Applikáció: Empik Foto)
40% -os kedvezmény vászonképekre, fotónyomatokra és harmónikára! Kód: VIVIBLOGJA

25%-os kedvezmény mindenre az applikációban: AMB25

empikfotoapp.page./link/HU

Ti hogyan szeretitek jobban nézegetni a képeket? Digitálisan vagy nyomtatva?



Vivien

Megjegyzések

  1. Én is szeretek fotokat kinyomtatni. ☺️ van egy pár, amit szeretnék majd kitenni a falamra, dekorációnak☺️

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper fotót valasztottál. :3 Én digitálisan is szeretem, de egy két fotót jó megörökíteni kézzel fogható változatban is ^^ köszi a kódot ⁠♡

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretek fotókat nézni, így a jövőre nézve igyekszem albumba is rendszerezni őket. Szóval nekem ezek ilyen múltból hozott "heppjeim". :) Köszönöm a kódot :)

    VálaszTörlés
  4. Fekete-Virág V.2024. február 12. 9:01

    De szuper❤️ én nagyon szeretem megőrizni a képeket így, faj kézzel fogható is ☺️

    VálaszTörlés
  5. Fotóval is tudnám mutogatni, hogy mennyi nyomtatott képem van :D Sokkal otthonosabb tőle egy lakás/ház, ahol tele vannak képekkel a falak/polcok/akármitképzelj ide. Köszi a kódot! <3

    VálaszTörlés
  6. Szeretem a képeket nézegetni, akár kettőnkről, akár tájakról, akár csak úgy. Sajnos még kinyomtatni stb nem jutottam el odaáig 🙈 De egyszer talán 😊 Köszi a kódot ❤️

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuperek ezek a képek. Nemcsak minőségben, de emlékek tekintetében is. Hiszen olyan jó érzés néha átlapozgatni ezeket a képeket.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!