Legeld le!

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben egy nagyon egészséges, hasznos dolgot fogok bemutatni Nektek. 

A legeldle.hu által lehetőségem van különböző magvakat ültetni, csíráztatni. Azért is szuper ez a lehetőség a számomra, mert nagyon szeretem a friss, finom zöldségeket és gyümölcsöket, így nagyon örülök, hogy részem van ebben.


Persze, ez nem volt mindig így. Gyermekkoromban kissé válogatós voltam, volt olyan zöldség, amit nem szívesen ettem meg. Manapság is van még olyan, amit nem kóstoltam meg vagy nem szeretek, de szerencsére nyitott vagyok az újdonságok felé.


Ezekkel a mikrozöldekkel akár a legegyszerűbb szendvicseket is fel tudjuk dobni. A szendvicsem tartalma: kenyér, vaj, felvágott, sajt, pikáns BBQ szósz és saláta. Isteni finom! 🤤


A spagettire is jutott egy kevés rukkola, ami jól illik hozzá szerintem és ezáltal még finomabb volt! 🤤

A weboldalon többféle mag közül tudtok választani: retek, zsázsa, vöröskáposzta, saláta, rukkola stb.. természetesen részletes leírást is találtok. ☺️

A kezdőkészletben találtok rostlapokat, magvakat, permetezőt és tálkákat. Az elkészítési mód nagyon egyszerű és néhány nap alatt értékes vitaminokhoz juthattok. 


Szívesen kipróbálnátok?



Vivien



Megjegyzések

  1. Milyen jó lehetőség:3 Bár én isnazt mondhatnám, hogy egyre több zöldséget eszem, de sajnos nem :( A spagi nagyon jól néz ki * . *

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néznek ki az ételek. Szuper termék, és egészséges is.

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk én speciel kifutok a világból, ha valahol paradicsom és rukkola van, de a spagetti még így is gusztán néz ki nagyon! *-* Örülök neki, hogy sok ilyen jó lehetőséggel áldanak meg téged. Mindig meglepnek a posztjaid valami újdonsággal! :D

    VálaszTörlés
  4. Fekete-Virág V2024. január 19. 0:34

    Olyan régóta bele akarok vágni, most a bejegyzésed miatt ismét kedvet kaptam ❤️

    VálaszTörlés
  5. Olykor -olykor gondoltam rá, hogy neki kellene állnom a mikrozöldeknek, de valahogy elmarad. Nagyon szupi ajánlás, köszönöm Vivi, nagyon kis gusztusosak lettek az ételek <3

    VálaszTörlés
  6. Ez de jó ötlet! Bár nálam a legtöbb növény kihal, mert lassan magamra sem tudok odafigyelni, de ez mindenképp jó dolog :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek