Szappanéria

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Szuper és természetes termékekre tettem szert a @szappaneria jóvoltából: egy szilárd samponra, egy tusoló habra és egy szappanra. Először a legutóbbit szeretném bemutatni Nektek. 😍

Amiket érdemes tudni a szappanról:
- kézzel készült
- bio, extra szűz olívaolaj hozzáadásával
- gazdag vitaminokban és antioxidánsokban
- utazáshoz is kiváló, hiszen nem foglal sok helyet
- a csomagolás teljes mértékben lebomlik, így kíméli a környezetet is
- a szilárd termékek nagy része teljes mértékben természetes, pl: bio, vegán
- nagyon sokáig elég lehet

Tapasztalataim:
- nagyon jól habzik
- kellemes illatú
- reggeli arcmosáshoz, illetve zuhanyzás közbeni arctisztításhoz is használható


Tusolóhab:

- nyugtatja a testet és a lelket zöld agyaggal
- eloszlatja a szorongást, haragot, feszültséget, eltávolítja a negatív érzelmeket.
 Ideális használat: este lefekvés előtt. Minden bőrtípusra ajánlott.
- jól habzik, kellemes illat

Súly 95 g = 3 üveg hagyományos zuhanyhabnak felel meg.



Szilárd sampon:

- barack és méhpempő illattal rendelkezik
- fokozza a haj egészségét és szépségét
- fényessé varázsolja a hajamat
-ideális minden hajtípushoz
- jojoba és sárgabarackolajar tartalmaz, melyek dúsítják és hidratálják a hajat





A további termékeket a www.szappaneria.hu weboldalon tudjátok megtekinteni!

Melyik terméket próbálnátok ki a legszívesebben?



Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon jó tulajdonságokkal rendelkeznek, és jól is néznek ki. Én a barack és méhpempő illatú száraz sampont próbálnám ki. Biztos szuper, és környezetbarát is. Szuper képek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ajánló lett Vivi! Nem ismertem a termékeket 😍

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon sokszor szemeztem a szilárd samponokkal, de még nem próbáltam ki. De nagyon jo ajánlas lett és biztos fantasztikus illatuk van :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó termékek😊 Kipróbálnám mindegyiket 🥰

    VálaszTörlés
  5. Mindig is szerettem.volna száraz sampont használni, itt az ideje megrendelni, amit mutattál ebben a bejegyzésben. :3 a többi semmlehet rossz 😍

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!