Év végi TAG

Üdvözöllek a blogomon! :)


2023-as kérdések: 

1. Mi volt a legjobb a 2023-as évben?

Sikerült vásárolnom Taylor Swift koncertjegyeket, amiért nem tudok elég hálás lenni. Azóta is számolom vissza a napokat és alig bírom kivárni, hogy lássam őt. 🥲 Találkoztam Ninával többször is. Voltam olyan koncerteken, amelyekre már régóta szerettem volna menni. 

2. Mi volt a legnehezebb a 2023-as évben?

Mi nem? Egymás után jöttek a problémák, melyek közül néhány még mindig fennáll. Egészségügyileg nagyon nehéz volt, talán nehezebb, mint valaha és még most sem az igazi. Sokat küzdöttünk az autóval is. Meghalt a cicám. Stb..

3. Írj egy dalszövegrészletet/idézetet, amit sokszor hangoztattál, olvastál.

"Take the moment and taste it

You've got no reason to be afraid

You're on your own, kid

you can face this

You're on your own, kid

You always have been"

4. Mit tanított a 2023-as év?

Jobban vigyázzak magamra és becsüljem meg magam. Legyek türelemmel, éljem meg a fájdalmaimat, örömeimet.

5. Voltak idénre kitűzött céljaid/terveid? Elérted őket?

Ha jól emlékszem, akkor az edzést szerettem volna folytatni/nem abbahagyni, heti 3 alkalmat tűztem ki magamnak célként, amit nagyjából tudtam tartani. Viszont volt, amikor csak 2-szer vagy 1-szer sikerült edzenem, az elmúlt 2 hónapban pedig bizonyos okok miatt ezek elmaradtak sajnos. De jövőre mindenképp szeretném folytatni, addig is marad a sétálás.




6. Van olyan dolog, amit megbántál?

Volt 1-2. Pl: hogy nem védtem meg magam, amikor kellett volna.

7. Megváltozott valamiben az életed?

Elvesztettem a cicámat. Ez nekem épp elég fájdalom. 🕊️

8. Mire vagy a legbüszkébb?

Arra, hogy ennyire erős vagyok, kibírtam olyan dolgokat, amikről azt hittem, hogy nem fogom kibírni. Illetve, a piacozásra. ☺️


9. Min változtatnál, ha tehetnéd?

Visszahoznám a cicámat. Emellett, pedig azt, hogy ne kelljen hajnalok hajnalán kelni, amikor megyünk a piacra. 😁

10. Válassz három szót, ami leírja az elmúlt egy évet

2024-ben..

- el fogok jutni (valami város/ország): Ausztria😍

- elengedem azt, hogy: ki mit gondol és csak úgy cselekszem, ahogyan az nekem a legjobb

- biztosan megnézem/elolvasom: Kollár Betti további könyveit

- ki fogom próbálni: az átcsúszó pályát

- megengedem magamnak, hogy: néha lazítsak egy kicsit

Bloggal kapcsolatos kérdések:

1. Tervek, célok: mindenképp szeretném folytatni, mindig vannak ötleteim, terveim, legyen az személyes vagy ajánló

2. Statisztika: az utóbbi 2 hónapban csökkent a nézettség, de remélem, hogy a jövő évben be tudom majd hozni

3. Legolvasottabb posztok: Digitális névjegykártya, La - Roche - Posay teszt, Az otthonom, Tokaj, Miskolc környező települései..

4. Melyik bejegyzés a te kedvenced és miért? Őszi kirándulóhelyek, mert az ősz a kedvenc évszakom ❤️

5. Bloggerek, akiket ajánlok: Blogger közösség bloggerei 🥰


Köszönöm, hogy idén is támogattatok és ezúton is kívánok mindenkinek boldog új évet! ☺️



Vivien

Megjegyzések

  1. Ha nem gond, ezt a tag-et lenyúlom :3
    Nagyon jók voltak a válaszaid! ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a válaszaid. Ez idei év mindenki számára tartogatott valamit - jót és rosszat… remélem a 2024-es év több jot tartogat majd :)

    VálaszTörlés
  3. Fekete-Virág V2024. január 3. 20:39

    De jó TAG, szuper összegző ☺️

    VálaszTörlés
  4. Ez egy szuper TAG LETT! Jó volt olvasni! 🥰

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy kitöltötted a TAG-et :3 nagyon jo volt olvasni a válaszaid és 2024 legyen neked is sokkal könnyebb, mint 2023. Gyógyulgass és töltődj fel ❤️ A cicád nagyon sajnálom:( Idén is találkozunk ❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!