Adventi időszak + évértékelés

 Üdvözöllek a blogomon! :)

/Picit megcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, még hónap közepén kezdtem el írni, aztán már nem volt időm folytatni/befejezni, nem úgy alakultak a dolgok stb../

El sem hiszem, hogy itt van az év utolsó hónapja, a december.. ilyenkor aztán lehet hangolódni a közelgő ünnepkre, a karácsonyra és a szilveszterre.



Nagyon szeretem ezt az időszakot, mert:

- vannak karácsonyi vásárok, ahol átszellemülhetek, kóstolhatok forró italokat, sétálhatok, megcsodálhatom a karácsonyi fényeket, kirakodást..

- kedvencem a hóesés, a havas táj, azt, amikor ropog a talpam alatt a hó és főleg az, amikor a hó meg is marad ❄️

- lehet finomakat sütni, mint például mákos bejgli és mézeskalács 🤤 na persze, a töltött káposzta sem maradhat el karácsonykor 😍



Szerencsi kivilágítás:

Évről évre szebb, pedig azt hinném, hogy már nem is tudják felülmúlni. Erről bővebben találtok egy bejegyzést és egy reel videót az instámon is: @vivi_blogja



Miskolci Adventi villamos:





Bár ez az időszak a lelassulásról szól és arról, hogy kicsit átértékeljük az évünket, hálát adjunk, én még sajnos nem tartok itt, mivel most vannak az utolsó piacos napok, ezért nagyon fáradt vagyok.. őszintén megmondom, hogy alig várom, hogy végetérjenek ezek a napok és végre tudjak pihenni.. 

Ez az év olyan nehézségeket és küzdelmeket hozott, amiket álmaimban sem gondoltam volna. Az előző év sem volt piskóta, de idén többször annyi harc jutott..így alig várom, hogy végetérjen ez az év..

Nektek hogy telt ez az év? Szeretitek ezt az időszakot?



Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon szépek a képek! Bár a legtöbbet már láttam az Instádon, de itt az igazi ^^
    BÚÉK előre is!

    VálaszTörlés
  2. A karácsonyi vásárok mindig kedvenceim decemberben ha sikerül néha eljutnom :) jok lettek a képek

    VálaszTörlés
  3. Fekete-Virág V2024. január 3. 20:38

    Nagyon szeretem én is ezt az időszakot, kár hogy ilyen hamar vége lett. Szépek a képek ❤️

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lettek a képek 😍 Boldog Új Évet kívánok! ❤️

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom ezt az időszakot. Szuper képeket készítettél. Igazán hangulatosak.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon erős vagy, hisz a 2023-as év sok nehézséget tartogatott neked. Túlélted ❤️ a miskolci adventi villamost még mindig nem tudtam megnézni :( Szerencsen sem jártam sajnos.. nahát sok hely kimaradt az életemből, ideje bepótolni 🥺

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!