Kedvenc retro mesék

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Mostanában nagyon rákaptam a tv nézésre, persze, nem akármit nézek benne. A minap unalmamban kapcsolgattam a csatornákat, amikor véletlenül a Mézga családba futottam bele, amit gyermekkoromban nagyon szerettem. Ebben a bejegyzésben egy picit nosztalgiázni szeretnék. Ha van kedvetek, akkor tartsatok velem. 

Amikor gyermek voltam, akkor rengeteg mesét néztem. Nagyon szerettem a Barbies történeteket, de emellett még jónéhányat is, amiket a mai napig szívesen nézek.

Van, amelyikről már kicsitnagyon megcsappantak az emlékeim, de 1-2 mondattal megpróbálom megfogalmazni, hogy miért szeretem.

Mézga család:

imádom benne a poénokat, na meg MZ/X-et. 😁 Paula lehet, hogy néha valóban jobban járt volna, ha Hufnágel Pistihez ment volna feleségül. 🤣



Grimm mese:

az egyik nagy kedvencem egészen a mai napig. Imádom ezt a két, mókás figurát benne, ahogyan mindig segítenek a megfelelő szereplőnek és happ end-el végződnek a részek.


Dexter laboratóriuma:

nagyon tetszett, hogy Dexternek van egy titkos laborja, ahol mindenféle okosságot tud csinálni. A testvére, Dee Dee mindig idegesítette őt, na szerintem pont ilyen egy igazi testvéri kapcsolat. 🥲


Totally Spice - Született kémek:

természetesen ez sem maradhat ki. Mennyire menő, ha valakinek van egy titkos élete, nemhogy még kém is. 😎 Sam a kedvenc karakterem, mert mindig megfontolt és okos döntést tudott hozni.



Loui élete: 

mindig is szerettem az igaz történetek alapján készült filmeket/sorozatokat, így ez sem kivétel. Sokat emlegetem a mai napig. 


Franklin: 

a kedvenc kis teknősöm, aki szinte mindig bajba kerül, de tud belőle tanulni is. Nagyon szeretem még Medve és Csiga karakterét is, olyan kis cukik és szerethetőek. 




Tom és Jerry:

Ki ne imádná ezt a két ellentétes párost? Igazi klasszikusnak számít. Szerettem, ahogyan folyamatosan harcoltak egymás ellen. 🤣 



A Barbie mesék közül a Hercegnő és a Koldus volt a kedvencem. Imádtam a mesében lévő dalokat és a történetet. 🥹


Szeeintem régebben sokkal aranyosabb, szerethetőbb karakterek voltak, mint manapság. Bár a mai rajzfilmek közül nem az összeset ismerem, de van, amelyiket nagyon szeretem: A kis kedvencek titkos élete, Hotel Transylvania..

Egyébként 1-2 lemaradt a listáról, pl.: Dr. Bubó, A nagy ho-ho horgász, Bátor, a félénk kutya.. bár már picit így is hosszú lett a bejegyzés.. 😁

Nektek melyik volt a kedvenc mesétek?



Vivien

Megjegyzések

  1. De szuper bejegyzés. Imádtam ezeket a meséket. Szép emlékeket idéz fel. Még ezek mellett Scooby Doo, Bolygó kapitánya, a Tower videókazetták, a Cartoon Network nálunk csak angolul ment, de úgy is imádtam. Boci és Pipi stb...

    VálaszTörlés
  2. Ezeket én is nagyon szerettem 😍

    VálaszTörlés
  3. A Mézga család és a Tom és Jerry örök kedvenc mesém marad :) sokáig nagyon szerettem a Cartoon Networkös meséket, de egyrészt nincs már tévèm, plusz nem igazán találtam még jo streamet, ahol ujranézhetnék rendesen ezeket a meséket

    VálaszTörlés
  4. Jó kis nosztalgia 😊 Ezeket mind szerettem, kivéve a Mézdga családot annyira nem, de azért el-el néztem olykor 😃 A catroon network anno angol volt, nem is tudom mikor kezdték el magyarul is adni őket 😃 de imádtam😊

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szerettem ezek közül mindegyiket, talán a Született kémek voltak a kedvenceim. Plusz én ugye nagy animések voltam már akkor is :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!