Őszi TAG

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Lassan, de biztosan elérkezik a kedvenc évszakom, amikor a fák színesednek, mindenhol is tökök teremnek és őszi illatok szállnak a levegőben. 🥰 Nagyon szeretem a TAG kihívásokat, ebben a bejegyzésben pedig Nina kérdéseit fogom megválaszolni. Töltsétek ki Ti is, ha van kedvetek! 😊

1. Kedvenc őszi illat?

Egyértelműen az eső. Imádom az esős napokat, szerintem nagyon hangulatosak. 🥰  Emellett, szeretem a fahéj, kakaó illatát is.

2. Hogyan töltenél el egy esős napot?

Szeretek bekuckózni, olvasni, inni egy meleg teát, filmet vagy sorozatot néznék. 😊



3. Kedvenc őszi ital?

Meleg tea, forró csoki vagy forralt bor és kakaó.🤤

4. Milyen outfitet viselsz legtöbbször az ősszel? Melyik a kedvenced?

Szeretem a mellényeket, bőrkabátot, illetve valamilyen kalappal szoktam feldobni a szettet. Szeretem még a bakancsot is, kockát inget és szaggatott farmert, kötött ruhát. Ilyenkor előkerülnek a barnás árnyalatok. November végefelé pedig a fekete szetteket részesítem előnyben.

5.Mia kedvenc őszi recepted?
Almás sütemény vagy fahéjas/ csokis muffin. 🤤

6.Szoktál tököt faragni? Képet, ha van!

Igen, szoktam és nagyon szeretek. 😁 Bár soha nem lesz olyan, mint amilyennek elképzeltem vagy amilyet szeretnék, de legalább jó móka. 😁





7. Szeretsz őszi dekorációt készíteni és/vagy kidekorálni a szobád/lakásod?

Nagyon tetszenek az őszi dekorok, de nem igazán szoktam dekorálni. Na, majd talán idén összejön! 😁

8.Öltöztél már be Halloweenkor?

Nem igazán, de készítettem már Halloweeni sminket






9. Kedvenc film, ami az őszhöz kapcsolódik:
Addams Family és a Wednesday. 🥰

10. Mit szeretsz a legjobban ebben az évszakban?

A kirándulásokat, az esős napokat, a bekuckózást, a forró italokat, olvasni, az apró napsugarakat, a friss levegőt, az illatgertyákat.

11. 10+1. Valami személyes kedvenc, amit  még fentebb nem említettél meg.

Novemberben van a szülinapom, így valószínűleg ezért is nagyon szeretem ezt az időszakot.

Pedig régebben ez nem így volt. Régen nem szerettem az esőt sem. Illetve, ilyenkor van néhány nap, ami borongósabb, sokkal szomorúbb, mint a többi. A Halottak napja és a Mindenszentek. 🥹 Így néhány éve mindig van egy jó nagy adag üröm, az örömben. 🕊️

Ti szeretitek ezt az évszakot?



Vivien

Megjegyzések

  1. Szuper volt olvasni a válaszaidat. Méginkább ráhangolódtam az őszre. Imádom az eső illatát én is. Na meg a tökfaragást, a színeket, illatokat és az ízeket. Abszolút kedvenc évszakom az ősz és a tél. A képeid is nagyon jók.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek a válaszaid 😊 Az eső illatát én is szeretem, no meg a illatgyertyákat is 😃 a kakaónak az illatát ne is mondd 🙈❤️

    VálaszTörlés
  3. Szuper bejegyzés lett, nekem is az ősz a kedvenc évszakom 🍂🍁

    VálaszTörlés
  4. Rájöttem, hogy nagyon szeretem ezt az évszakot. A névnapom és a halloween miatt főleg:3 nagyon jók lettek a válaszok, a smink és a tökök is :3

    VálaszTörlés
  5. Még többet megtudtunk rólad 😊 Jó volt olvasni ❤️

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó többet megtudni rolad :) az ősz szerintem a legjobb évszak☺️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!