Nyári élményeim

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A Blogger Közösség oldalán fut egy bloggerjáték, ezért szeretnék írni az idén nyáron szerzett élményekről. Arra buzdítok mindenkit, hogy meséljetek Ti is a nyaratokról, hiszen nosztalgiázni nagyon jó dolog és így újra megélhetjük az emlékeket. :)

Nekem az idei nyaram leginkább a munkáról szólt, bár ezt már jóval előre tudtam, hogy így lesz. Viszont volt olyan 1-2 nap vagy pillanat, ami nagyon megmaradt bennem az idei nyárról.

Hozzá kell tennem, hogy a nyár nem a kedvenc évszakom, nehezen bírom a nagy meleget és mindazt, ami azzal jár. De van, amit nagyon szeretek ilyenkor: fagyizni, sétálni, kirándulni, strandolni, koktélozni.. :)

Lássuk is, hogy melyek ezek az emlékek:

Június:

ebben a hónapban rengeteget sétáltam, nagyon sok képet készítettem leginkább virágokról, na meg a természetről. Bekerültem kettő fantasztikus projektbe is, amiknek nagyon örültem. Budapesten is jártam, ami az egyik kedvenc városom. Itt az első, magyar Taylor Swift tematikájú (The Eras Party) buliban vettem részt, ahol biztonságban, na meg nagyon jól is éreztem magam. El tudtam magam engedni és felhőtlenül szórakoztam. Felfedeztük a legújabb kávézót idehaza ami az Édes Mádkám névre hallgat, szerintem nagyon igényesen lett kialakítva.




Július:

ez a hónap már valamennyivel eseménydúsabb volt, bár a sok-sok sétát itt sem hanyagoltam el. A hónap elején a barátom születésnapját ünnepeltük. Megnéztük Salgó várát is, nagyon tetszett a panoráma. A július 11.-ét külön ki kell emelnem, hiszen az eddigi életem egyik legeslegboldogabb napját éltem meg, mert sikerült a kedvenc énekesnőm koncertjétre jegyeket vásárolnom, amit a mai napig nem tudok felfogni. A gyógynövény termékekkel kitelepültünk a Gönci Barack Ünnepre, ami bár nem volt a legjobb, de így is sikerült 1-2 szép emléket szerezni. Sikerült a Tiszavasvári strandon pihenni egyet piacozás után, ami már nagyon ránkfért. A szalonnasütés sem maradhatott el, nagyon szeretjük, úgy gondolom, hogy szuper program.🥰


Augusztus:

pihentünk Debrecenben az Avand Apartmens-ben, ez egy nyeremény volt. Ez az apartman csodaszép. Amikor ott voltunk az idő nagyon szeles volt, koktéloztunk a városban, sétáltunk, nézelődtünk. Miután véget ért a piac Salgótarjában, elindultunk megnézni az Apci tengerszemet, ami sajnos csalódás volt. Ezután egy kevés időt töltöttünk el Mátraverebélyesen. Még aznap vacsoráztunk Újhartyánban az Újhartyáni Vendéglőben, ahol nagyon finomakat ettünk. Volt egy mini bloggertalálkozó is, Ninával találkoztam ismét és nagyon örültem neki. 🥰 Voltunk 2 napos vásárban is a Hortobágyon, amennyire vártam, olyan gyorsan telt el. 






Összességében ennyi lett volna ez a bejegyzés, még tudnék mesélni, de már így is picit hosszú lett. Ez a nyár nem volt a legjobb számomra, szerettem volna, ha másképp alakul, de talán a következő jobb lesz. 😊

Nektek hogy telt a nyaratok?


Vivien

Megjegyzések

  1. Igazán mozgalmas, és élményekben gazdag nyarat tudhatsz magadénak. Sajnálom, hogy nem úgy alakult ahogy szeretted volna. Mindenesetre jó volt olvasni, és a fotók is szuperek. :)

    VálaszTörlés
  2. Én sem vagyok egy nyár kedvelő 😂 Szóval nem vagy ebben egyedül 🥰 Örülök, hogy azért jól telt a nyarad, tartalmas volt azért és a képek is nagyon jók lettek 🥰❤️

    VálaszTörlés
  3. A mini blogger tali szerintem nagyon szuper legetett. Na meg hogy nyeremenyetek volt Debrecenben. =) Hianyzik, szeretem azt a várost, ott nőttem fel. Ritkán megyünk baza. Nagyon sok szép hely van debrecenben :))

    Wikka

    VálaszTörlés
  4. Fekete- Viràg V2023. október 1. 10:43

    Szuper képek, és szuper bejegyzés ☺️☺️

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki vagy, hogy megemlítettél <3 szuper kis nyarad volt, király helyeken jártál és gratulálok a jegyvásárláshoz, valamint a Bloggerjátek győzelméhez:3

    VálaszTörlés
  6. Olyan jó, hogy ilyen mozgalmas nyarad volt 🥰

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sok jó és szép helyen jártál ☺️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!