Horgolás

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Nagyon szeretek kreatívkodni, szeretem a kreatív dolgokat, így nagyon örülök, hogy Egger Zsófia online horgolótanfolyamából lehetőségem van megtanulni horgolni. 😍 Már néhány hónapja elterveztem, hogy elkezdem és végre ez az álom is valóra válik. ✨ Ha szeretnél megtanulni horgolni, akkor most egy hétig kedvezményesen megteheted! 😊

A vivi15 kuponkóddal 2.000 Ft kedvezményen felül még a 6.900 Ft értékű őszi dekoráció mintacsomag kurzus is jár ajándékba! Az ajánlat innentől kezdve szeptember 12.-ig érvényes. Ezen a linken találod a kurzusokat: https://tanfolyam.vanidomalkotni.hu/products 


További információk:

- a kurzusok vásárlás után korlátlan ideig elérhetőek 

- a videókat lehet nézni bármilyen eszközről (legyen az, laptop, tablet vagy telefon)

- a videókat bármikor, saját időbeosztásában nézheted

- eddig mindenki sikeresen megtanult horgolni, aki jelentkezett rá

- balkezesek is képesek megtanulni horgolni

- ha elakadsz a tanulásban, akkor Zsófitól lehet emailben segítséget, útmutatást kérni

- a leckék egymásra épülnek, lassan, alaposan, a lehetséges hibákat, és megoldásokat is bemutatva

Kreatívkodásra fel!


Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon izgalmas lehet megtanulni horgolni, sajna én nem tudok.de.szeretnék egyszer én is. Bár nincsen jó kézügyességem. Anyósom volt h próbált tanítani :D

    VálaszTörlés
  2. Wow! 😊 Ez meglepet 😃 Én magamtól tanultam meg horgolni, sajnos engem senki nem tudot megtanítani, így hát kezembe vettem a dolgot és rengeteg videókat néztem meg, valamint leírásokat olvastam át stb.... Most már mennek a minta olvasás is 😊 Saját mintát sajnos nem tudok horgolni xD Várom majd hogy milyen horgolt munkáid vannak/lettek🥰❤️

    VálaszTörlés
  3. Ez egy nagyon szuper lehetőség, illetve program. Egy kikapcsolódási forma vagy a későbbiekben egy vállalkozás kezdete. Csak ügyesen. Szuper vagy. Köszi a kuponkódot.

    VálaszTörlés
  4. Irigylésre méltó, aki tud horgolni, nagyon jó dolog. ☺️☺️

    VálaszTörlés
  5. De jó látni valamit, aki horgol🙂 tervezem én is évek óta már, hogy elkezdem

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper dolog, és légy büszke magadra, mert egy igazán jó kis elfoglaltság. Én sajnos nem tudok, de a felmenőim női tagjai nagyon tudtak minden effajta műveletet, varrás, horgolás. Én más kreatív dolgokban élem ki inkább magam: rajz, festés, dekoráció készítés, bölcsibe nagyon fontos volt. Ettől függetlenül szeretnék megtanulni majd varrni. Köszönjük a kuponkódot is. :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok hogy belevágtál 👏 Szeretem a horgolt dolgokat és annyira ügyesek akik értenek is hozzá 🥰 Sajnos nekem ez nem ment 😂🤣

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper, hogy ebbe belefogtál. Várom a kis horgolásaidat, mindenképp mutasd meg őket! ♥ Hajrá és gratulálok az együttműködéshez :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!