Testalkat(om)

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Szeretnék néhány gondolatot megosztani veletek, amiket eddigi életem során többek között tapasztaltam/tanultam.

Giliszta, gebe, átfúj rajtad a szél, egyél, mert beszakadsz és kedves társai, amiket számomra teljesen ismeretlen és kevésbé ismeretlen emberek jegyeztek meg a testemmel kapcsolatban..

Mindig is a vékony testalkatúak közé tartoztam, soha nem tehettem róla, hogy ilyen alkatú vagyok, nem értettem, hogy miért bántanak, hiszen engem soha nem érdekelt, hogy ki mennyi kg, milyen a testalkata, nem bántottam meg ezért senkit. Volt, hogy sírtam emiatt, annyira fájt és annyira rosszul esett. Nem tudtam kezelni ezt a dolgot, egyszerűen nem tudtam, hogy mire véljem és, hogy miért kapok ilyen bántó megjegyzéseket egy olyan dolog miatt, amiről szerintem nem is tehetek.



Amikor egy betegség miatt híztam, akkor az volt a probléma, akkor az szúrta az emberek szemét. Arra azt a kifejezést kaptam, hogy "beléptél a banyakorba". A huszas éveim közepén ez érdekes is lett volna.😅 Erre nem tudtam köpni, nyelni sem, annyira meglepődtem. Azóta tudtam fogyni, lassan visszatalálok fizikailag is oda, ahol voltam. Nem fogok álszenteskedni, nem éreztem jól magam a bőrömben plusz kilókkal, de még mindig van mit alakítanom magamon.

A mai napig nem fogtam fel és nem is értem, hogy lehet ilyen szavakat aggatni egy lányra/nőre. Ezek a szavak nem túl kedvesek, nem bíztatóak egyáltalán, nagyon is sértőek. Számomra nagyon is bántóak és egyáltalán nem esnek jól.

Véleményem szerint sokszor az emberek nem is gondolnak abba bele, hogy mit mondanak vagy, hogy a másikat megbántják. Annyira rosszul esnek az ilyen szavak, hogy már odáig is eljutottam, hogy amikor megdicsérnek, akkor már nem tudom elhinni. Az ilyen beszólások miatt is kezdtem el rosszul érezni magam a bőrömben, kezdtem elhinni, hogy velem van a baj, de szerencsére már igyekszem jobban kezelni az ilyen helyzeteket is.

Ezzel a bejegyzéssel az lett volna a célom, hogy lehetünk bármilyenek, az embereknek soha nem fogunk tudni teljes mértékben megfelelni! És ebben az a jó, hogy nem is kell! 

Ti mit gondoltok erről?



Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon jo6, hogy írtál erről. Talán sokan majd elgondolkodnak a dolgokon. Csak az bánt masokat, aki onmagaval sincs megelegedve.

    VálaszTörlés
  2. Én elég sokszor kapok megjegyzést csak azért, mert rajtam vannak plusz kilók - leginkább családtól. De mindenkinek más és más az alkata és csak azért mert nem éhezteti magàt meg hasonlok, nem jelenti azt hogy nem próbálkozik… mindenképp furcsa az emberek hozzáállása: legyél vékony, de ha tul vékony vagy az a baj; ha nagyobb a testalkatod akkor meg az a baj; ha belefér a normába akkor meg az a baj🤷🏻‍♀️

    VálaszTörlés
  3. Teljes mértékben egyetértek veled 🙏 Az embereknek folyton van valami gondjuk és akik ilyeneket mondanak egy másik embereknek, azoknál valami nem oké. Velük van a gond, csak kivetitik méghozzá másra. Nekem is sok problémám volt az alakom, kinézetem elfogadásával, de szerencsére a férjem kihúzott ebből az őrült dologból.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos az emberek mindegy hogyan, de állandóan piszkálják, bántják a másikat. Mindegy, hogy nő vagy férfi az illető, de belekötni, beleszólni a másikba mindig is tudtak és most is vannak, sajnos. Ha duci vagy az a baj, ha sovány vagy akkor az. Ha beleférsz a normális testalkatba(mint Manó is írta), akkor meg az 🤷‍♀️ Ide sorolhatnám azokat a problémákat is, mint állapotok(tartós betegségek) ami akár látszik külsőleg, akár nem. Végig se gondolják az emberek, hogy kinek is mondanak véleményt, egyáltalán JOGUK VAN megszólni másokat? NEM! Egyébként is... Magadnak/magunknak kell megfelelni elsősorban, utána majd akinek esetleg számít a véleménye, de ha csak beszólni, negatívkodni tudd, azt hagyni kell elmenni. Örülök, hogy írtál erről a dologról, több hasonló bejegyzés kéne 😊

    VálaszTörlés
  5. Abszolút egyetértek a véleményeddel. Szerintem senkire sem szabad megjegyzést tenni, fóleg nem a külső alapján. Bármi állhat a háttérben. Illetve ez már személyeskedés, bántalmazás ami még inkább testkép zavart okozhat esetleg depressziót.

    VálaszTörlés
  6. Az emberek rosszindulatúak. Tisztelet a kivételnek. Nagyon sajnálom, hogy ezeken neked is keresztül kellett menned. Mert egyébként egy gyönyörű nő vagy ❤️ az önbizalmat ez az egész úgy leépíti, hogy nehéz abból felkelni, de meg lell tenni önmagunkért. Csodás minden Nő, úgy ahogy van. Ha sovány, ha teltebb, ha alacsony, ha magas. Persze az egészséges kereteket betartva. ^^. Az ilyen dolgokat pedig szuper magunkból kiadni. Így örülök, hogy megosztottad velünk.

    VálaszTörlés
  7. Huh, pontosan! Az emberek annyira rosszindulatúak, nem fogadják el a másikat, és a saját frusztrációjukat másokon ilyen módon vezetik le. Nekem is sok mindent mondtak. Régen azért rosszul esett, illetve nemrégiben volt egy eset, de lepereg rólam. El kell fogadni önmagunkat és elengedni ezeket a dolgokat a fülünk mellett. Pl az illető nem tudhatja, hogy xy miért vékony vagy zzs miért teltebb. Bármi állhat a háttérben. Szóval teljesen egyetértek abban, hogy ezt egyáltalán nem kellene megjegyeznie senkinek. Ne törődj senkivel!! ❤️ (Eszter - lelek-terapia.bs)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon fontos téma! Nem értem miért kell olyan dologgal bántani a másikat, amiről egyáltalán nem tehet 😕

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!