Gyula

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ha már idén nem jutunk el nyaralni, (🥲) legalább nosztalgiázom egyet és visszaemlékszem arra, hogy mennyire örültem, amikor 4 évvel ezelőtt Gyulán jártam.


Gyula egy igazi történelmi város. Emelett a vizek városának is nevezik, nem véletlenül, hiszen a városon belül több szökőkút és tó is található.


 

Szerintem nagyon rendezett és tiszta, jónéhány látványosság vár itt ránk. Kezdem is:

Gyulai vár:

belülről nem láttam, viszont már kívülről is nagyon tetszett. A vár egyik oldalán található a Vár - tó is, ami tele van kacsákkal. Csónakázásra is van lehetőség. Úgy gondolom, hogy nagyon szép ez a rész, érdemes körbejárni.


Almásy - kastély:

Ez is a Gyula Parkban helyezkedik el, a vártól csak néhány méter séta. Ez az épület is nagyon hangulatos, főleg esténként, amikor meg van világítva.


Százéves Cukrászda:

amikor ott jártunk, alig volt már ülőhely, annyian voltak, épphogy le tudtunk ülni és megenni egy süteményt. 😁 A szék, amin ültem eléggé mozgott már alattam, mindezek ellenére nem bántuk meg, hogy ide is beültünk egy rövid időre.


 Gyulai Várfürdő:

régebben egyáltalán nem szerettem strandra járni, ez is csak néhány éve változott meg. Viszont ez a fürdő annyira tetszett, hogy bármikor nagyon szívesen visszamennék ide.


Szálláshely ajánló:

5 napot töltöttünk el ebben a csodaszép városban, ezidő alatt a Villa Harmóniában szálltunk meg. Már voltunk itt-ott, de ez volt az egyik legszebb apartman, ahol jártunk. Nagyon tiszta, modern, jól felszerelt volt. Emellett vintage stílusú, ami nagyon közel áll hozzám. Nagyon nagyon tetszett a stílusa, a kialakítása. Ez egy különálló helyiség volt az apartmantól, így nyugodtan és csendben tudtunk pihenni. 



Amikor odaértünk, arra lettünk figyelmesek, hogy van ott egy kiscica is, akit csak úgy bedobtak. Annyira kis édes volt, majd' megszakadt érte a szívem. Azóta már nagycica lehet, remélem, hogy jól van. 🥺 A vendégek többsége mindig vett neki cicatápot vagy valami ételt, természetesen mi sem maradtunk ki a sorból. A cicunk nagyobb volt a pocakja, mint ő maga. 🤭


Komló Hotel:

gyönyörűszép Hotel, amelynek van étterem része, ahol nagyon finomakat ettünk és a kiszolgálás is nagyon kedves volt. Itt ünnepeltük az évfordulónkat is. A desszertet már meg sem bírtam enni. 


Póstelek:

Gyula és Békéscsaba között egy nagyon kis nyugodt, parkerdőt fedezhetünk fel. Az angolkert mellett a Wenckheim - kastély romjai várnak még ránk, illetve állatsimogatásra is van lehetőség.


További látnivalók:

Honvédtiszti emlékhely, I love Gyula lakat, Kapus - Híd..

Jártatok már itt?



Vivien


Megjegyzések

  1. Tavaly a hivatalos naszutunkat pont Gyulán töltöttük, karácsony után indultunk is. Igaz csak egy éjszakára, mert utána szegeden voltunk. A Komló hotelben szalltunk meg pont. Mi az ételekkel em.voltu k.annyira.megelegedve ott. A vár fürdő csodás volt =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh sajnálom 😬 Lehet, hogy rossz napja volt a szakácsnak😅😬

      Törlés
  2. Gyula nagyon szép hely. A cukrászdában voltam már, mikor általánosban osztálykiránduláson arra voltunk. Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Még nem voltunk Gyulán, de már nézegettem mint uticelt. A beszámolód alapján biztosan elmegyünk majd.

    VálaszTörlés
  4. Én is voltam már Gyulán, és csodaszép hely. Sok szép látnivaló van a környéken. Csodás fotók készültek ismét! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyula csodás hely, érdemes megnézni az biztos ☺️ a képek is szuper jók ❤️

    VálaszTörlés
  6. Egy újabb bakancslistás hely :3 Nem jártam még Gyulán, de gyönyörű helynek tűnik, a cica biztos megvan, ő is cuki. Szuper poszt lett, a képek is csodásak. Jó lehetett ott. És nosztalgiázni mindig jól esik :3

    VálaszTörlés
  7. Olyan sokszor szembe jött velem Gyula. Nekem ugye messze van, de ettől függetlenül nagyon tetszik, a vár is. A nagymamám arról a környékről származott, de még sosem voltam ott, egyszer szívesen felfedezném. Köszi, hogy megosztottad ezeket a képeket velünk is, csodálatos hely. Jó, hogy eljutottatok oda is, még ha pár évvel ezelőtt is. ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki 🥰 A jövőben majd ne hagyjátok ki! ☺️

      Törlés
  8. Még sosem jártam Gyulán, de bakancslistára tettem, hátha egyszer eljutunk 🤗 A beszámolód nagyon tetszett, a képek hangulatosak 😍 A kiscica🥺 Nem csodálom, hogy nem hagytad volna ott 😍

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!