Gyógynövény

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Mivel nagyon fontos számomra az egészségem és annak megőrzése, ezért szeretnék néhány gondolatot megosztani. Úgy gondolom, hogy meg lehet mindenünk, de ha egészségünk nincs, akkor semmink nincs, hiszen azt nem lehet csak úgy megvásárolni.

Amikor régebben bementem egy üzletbe, már akkor is a természetes megoldásokat kerestem. Legyen az egy gyógynövényes sampon vagy krém. Emlékszem, hogy nagyi is csak úgy itta a kamilla teát, mintha víz lett volna. 🥺

Manapság már nagyon sok alternatíva létezik az egészségünk megőrzése érdekében. Van, aki gyógyszert/kapszulákat szed, van, aki a természetes megoldásokat választja. Én az utóbbi csoportba tartozom, ezért is vállalkoztunk arra a feladatra tavaly ősszel, hogy ezeket a termékeket szeretném megismertetni minél jobban az emberekkel a piacokon és/vagy vásárokon.


Sajnos még mindig sokan nem tudják, de léteznek ilyen megoldások is. Úgy gondolom, hogy néhány készítmény többet ront az adott helyzeten, mint segítenek vagy rosszabb esetben több, újabb problémát előhoz. Szerencsére már egyre több ember döntése esik ezekre a termékekre. Legyen szó akár daganatos megbetegedésekről, cukorbetegségről, ízületi problémákról, magas vérnyomásról, szív -, és érrendszerri problémákról, bőrbetegségekről stb..bármilyen betegségről legyen szó, mindig van megoldás! Megelőzésre és immunrendszer erősítésre is, illetve gyermekek részére is tudunk ajánlani készítményeket! ☺️ 

Van egy insta oldalam is, a @bukkigyogynovenyek, ahol a termékekről részletes leírások vannak és igyekszem feltüntetni, hogy melyik piacon leszek a legközelebb.🙃

Nemrégiben bővültünk kutya -, és cica kiegészítőkkel, emellett a nagyon közeli jövőben is tervezzük a bővítést. 🙃



Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon örülök, hogy van még aki szereti a gyógynövényes megoldásokat, alternatív dolgokat kutatni, keresni és még árulja is! 😍 Szóval, ha egyszer erre jártok, akkor mindenképpen kimegyek vásárolni tőled 🥰❤️ Csak így tovább! ☺️

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez abszolút igaz. Egészségünk van, akkor mindenünk meg van =) teled legyen a gyógyszered! En is mindig a termeszetes gyógymódok híve voltam. Vegánként is az hatarozta meg az életem hogy mindennek utána néztem milyen étel milyen vitamint tartalmaz stb

    VálaszTörlés
  3. Én is a természetes gyógymódok híve vagyok 🙋🏻‍♀️☺️

    VálaszTörlés
  4. Szuper, hogy vagytok ❤️ Nagyon örülök, hogy írtál erről és szerintem is sokkal jobbak a gyógynövényes termékek. Nekem csak egy két dolog van, de igyekszem váltani. 🤗

    VálaszTörlés
  5. Hasonló értékrenddel gondolkodom. Kedvelem a gyógyteákat, illetve a gyógynövény kivonatú készítményeket. Gratulálok a bővüléshez.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó megoldás. Nálam a teák válnak be nagyon jelenleg. :)

    VálaszTörlés
  7. A gyógynövényeknek szuper ereje van 😊 Citromfű és borsmenta teát folyton iszok és remekül beválltak 🙏 Ha lehet akkor inkább az alternatív dolgok felé húzok és a gyógynövényekhez 😉😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!