Könyvajánló

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Nagyon szeretek olvasni gyermekkorom óta, az idősebb báttyám szerettete meg velem az olvasást, legalábbis nagy szerepet játszott benne. A kötelező olvasmányokat is elolvastam, de volt, amelyik nem igazán tetszett vagy inkább nem kötött le. Aztán jött a Móra Ferenc által írt Kincskereső Kisködmön és onnantól kezdve nem volt nálam megállás. (Persze, ez is a kötelezők közé tartozott.) 

Sokszor jártam könyvtárba is könyveket kölcsönözni idehaza is, de Tokajban is, hiszen a középiskolás tanulmányaimat ott végeztem el.



Úgy gondolom, hogy aki szeret és szokott is olvasni, az a személy több életet is él, azzal ellentétben, aki nem olvas.

Szerintem az olvasás nagyon hasznos, többek között fejleszti a helyesírást és növeli a szókincset, a szellemi fittséget, akár memóriajavításra is kiváló lehet.

Sajnos minden nap nincs lehetőségem olvasni, de nagyon igyekszem, hogy hetente többször szánjak rá időt.

Na, de jöjjön a lényeg:

egy felnőtt fantasy könyvet szeretnék ajánlani a számotokra, amelyet Müller W. Renáta szerzett. A címe: Pusztító tűz. Ez a könyv egy igazán mesebeli történetet ír le, emellett romantikus szállak is találhatóak benne.

A könyv leírása:

Lord Azrael Olsen vállát nehéz teher, a két világ közötti titkos átjáró őrzőjének súlyos felelőssége nyomja. A zord természetű, megközelíthetetlen és kiábrándult szeráf szívét régóta jéghideg páncél borítja. Ám Avalon Bloom tiszta lélekkel harcol azért, amit akar, még akkor is, ha a szerelem veszélyes és tiltott ösvényekre vezeti. Mi történhet, ha a sóvárgás a legszentebb ígéreted megszegésére csábít? Létezik-e igaz út a kínzó vágy, és egy halott testvérnek tett eskü között? Az Éden sorozat két elválasztott világ, Thetorisz és Terra Argosz fantáziavilágában játszódó felnőtt mese, tiltott vágyról, szerelemről, barátságról, hűségről, árulásról és hatalomvágyról.


Ti szerettek/ szoktatok olvasni? Legyen máskor is könyvajánló?



Vivien

Megjegyzések

  1. *nem szabad több könyvet vennem* 🫢 köszi az ajánlót☺️

    VálaszTörlés
  2. Most akarok leszokni a könyvek vásárlásról, erre jönnek az ajánlók 😂🤣 Egyébként nagyon jó volt olvasni és remélem lesz még ilyen máskor is 😊 Én imádok olvasni, igaz ez nem mindig volt így. Kb. 13 éve olvasok intenzíven 😊 Viszont azóta, csak falom a könyveket 😁😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha 🤣 Tervben van! 🙈 Ezt jó olvasni! ☺️

      Törlés
  3. Köszönöm szépen az ajánlót! Úgyis gondolkodtam, hogy mit vegyek az augusztus végi Vámpírakadémia 3 előtt, úgyhogy ebbe a könyvbe bele kell néznem :3

    Olvasni én is imádok (írni is egyébként). Most adtál egy ihletet, hogy írjak erről egy tartalmasabb posztot. Köszönöm még egyszer! :)

    VálaszTörlés
  4. Van még elég könyvem és mit olvasnom, azokat kellene pótolni és olvasni nem pedig új könyveket néznem, vennem🤣🤣🤣🤣 Én is utána le kell szokjak a könyv vásárlásról.. Erre hozzod az ajánlót😂 Köszi egyébként❤️ Én is szeretek olvasni❤️❤️

    VálaszTörlés
  5. Fekete-Virág V2023. július 16. 4:29

    Köszi az ajánlót, szuper könyv lehet 😊

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszii az ajánlót <3 én imádom a könyveket, úgyhogy bármikor - mondjuk bármire nem - de kapható vagyok. Jó olvasást :*

    VálaszTörlés
  7. Jöhet könyv, film/sorozat ajánló is :3 Ez is nagyon jó volt. Szeretem a fantasyt 😍🤩

    VálaszTörlés
  8. Nem hallottam még róla, viszont a története megfogott. SZuper ajánló lett, csodásak a képek. Szertek olvasni, de viszonylag kevés időm van rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! ☺️ Sajnos nekem sincs mindig időm rá, de igyekszem.☺️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!