Júliusi Sipo Box

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A mai nap folyamán megérkezett hozzám az ehavi Sipo Meglepetésbox, mutatom is a tartalmát:

- Extra erős és vízálló sebtapasz kisebb sebek, horzsolások, vágások lefedésére

- Ialuset Spray: Napégés és nap okozta irritáció, illetve hideg -, vagy a szél hatására keletkezett 

- Beliema Expert intim mosakodó

- Cornexi csokoládés - narancsos alappor bögrés sütemény készítéséhez

- Vichy Peri - Menopause : változókor utáni krém

- Füldugó



Nem mondom, hogy ez a legrosszabb csomag, de lehetett volna jobb is, illetve másabb. Sebtapasz és ugyanez (vagy hasonló) Vichy krém nemrégiben voltak. Nekem ez a box most kicsit csalódás.


Nektek hogy tetszik?


Vivien

Megjegyzések

  1. Szerintem egész jó kis csomagot kaptál, vagyis a nagyját biztos hogy eltudod használni,ami meg olyan tovább adhatod, akár anyukádnak. Sebtapasz pl mindig jól jön. Nekünk nincs is :/ még

    VálaszTörlés
  2. Mindig olyan hasznosakat kapsz ezekben a dobozokban. És egyetértek Wikkával: ha valami meg olyan, tovább tudod adni, hogy nekik is hasznos lehet :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó kis termékeket kaptál. Én is a tovább adásra szavazok, sokat kapok olyan termékeket az avontól, ami már több is van itthon. Ilyenkor, anyumnak, vagy unokahúgoméknak szoktam adni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis csomag lett ismét. Bár tény, hoyg 1-2 termék helyett kitalálhattak volna más opciót is.

    VálaszTörlés
  5. Fekete-Virág V.2023. augusztus 6. 21:56

    Szuperek ezek a csomagok, nagyon jó dolgok vannak benne ☺️

    VálaszTörlés
  6. Nagyon érdekes kis csomag lett. A bögrés süti milyen volt?:3 annyira szuper dolgok érkeznek hozzád ❤️

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kis csomagocska, azért remélem tudsz belőle pár dolgot használni majd :) :*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó kis csomagot kaptál 🤗 Nekem a bögrés süti nagyon jól jönne most 😂 Arról hozhatnál majd egy videót 😜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még soha nem ettem bögrés sütit🥺 Meglátom, hogy mit tehetek az ügy érdekében:3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!