Sárvári pillanatok

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Még tavaly novemberben nyertem egy 3 napra, 2 éjszakára biztosított pihenést a Sárvári Levendula Apartmanba. Amikor megláttam, szinte majd' kiugrottam a bőrömből, annyira örültem neki. 

Azt kell, hogy mondjam, hogy szép kis város, de kevés látnivaló volt benne. Bár már így sem volt időnk mindenre, sajnos az Arborétum kimaradt, pedig nagyon szerettem volna megnézni, de talán majd egy másik alkalommal sikerül.

Ezt az utat májusban váltottuk be. A szálláshely kifogástalan, nagyon tiszta, rendezett és modern volt. A neve valóban hű a levendulához, hiszen szinte az egész apartmanban lehetett érezni. 🤤

A szállást adó hölgy is nagyon kedves és segítőkész volt. Lehetőségünk volt főzni is, ami szerintem nem egy hátrány, így éltünk is a lehetőséggel.



Ez a két nap nem telt el gondtalanul, sajnos közbe jött egy váratlan dolog is, de szerencsére sikerült megoldani. 





Voltunk strandon is, de nem a sárvári Gyógy -, és Wellnessfürdőt választottuk, hanem a Mesteri Termálfürdőt és Campinget, ami elég jó választásnak bizonyult, hiszen nagyon nyugis, csendes volt és kevesen is voltak. Nekem itt a barlangmedence tetszett a legjobban.



Emellett, volt egy kevés időnk várost nézni. Célba vettük a Nádasdy - várat és a hazaút előtt a Csónakázó - tavat is megcsodáltuk. Mindkettő nagyon tetszett nekünk.



Szerencsére az odaút és a visszaút is jól sikerült, mondhatni minden rendben volt, azonkívül, hogy kicsitnagyon messze van ez a város tőlünk, de legalább elmondhatjuk, hogy itt is voltunk. 😁



Jártatok már itt?



Vivien

Megjegyzések

  1. Mindig nagy örömmel fog el, ha valaki Sárváron jár. :) Budapesten születtem, de a szüleim innen származnak, itt nőttek fel. Számtalanszor voltam, s a mai napig meg tud azért lepni mindenféle apró dologgal. Nagyon szeretek idejönni, rokonokat meglátogatni és csak élvezni a csendesebb, lassúbb napokat. Nem ugyanolyan, mint bárhol máshol lenni! Örülök, hogy élveztétek a pár napotokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érthető, hogy így gondolod! 😊 Köszönöm a kedves kommented! 😊

      Törlés
  2. Még nem jártam ott, de egyszer mindenképpen szeretnék ^^ A képek nagyon jók lettek, igazán élmény lehetett🥰❤️ Örülök, hogy sikerült eljutni ide is 😊

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nem jártam még ott, de a képek és a beszámolód alapján egyszer mindenképpen el fogok menni oda, ha nem is egyedül, de másod vagy harmadmagammal mindenképpen. Köszönöm a posztot! :*

    VálaszTörlés
  4. De szuper nyeremény ☺️ Nagyon jók lettek a képek, valamint a beszámoló is😊 nem jártam még itt, de nagyon jó nyugodt hely lehet.

    VálaszTörlés
  5. Szuper nyeremény. Gyönyörű hely, és a képek is magukért beszélnek.

    VálaszTörlés
  6. Hihihi nekünk is messzi volt 🤣🤣 Mi most voltunk ott pár hét
    igaz Harkányban 🥰 Viszont utolsó nap elmentünk Siklósra 😊 A vár és környéke csodálatos volt. Amit nagyon élveztem a várban a kávézó 🥰 A kilátás meseszép volt, plusz öröm, hogy volt növényi tej így végre tudtam inni egy normális kávét 😁😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, nagyon szép lehetett! 🥰 Én is szeretnék majd oda eljutni☺️

      Törlés
  7. A hotelban nem, de Sárvàron igen. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat. Csodás képek lettek. Várlak vissza Benneteket a Dunántúlra❤️ (Eszter)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem néha nem árt egy kis csendes helyre utazgatni és csak relaxálni. De lehet ez csak én vagyok. :) nagyon szép helyen jártatok az biztos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek Veled! Az ilyen dolgok tudnak a legjobban feltölteni! ☺️

      Törlés
  9. Huh, hát biztos nagyon szuper lehetett. Főleg, hogy ez egy nyeremény volt, úgy még nagyobb élmény. A strandot szívesen kipróbálnám :3 A többi bevallom őszintén, annyira nem vonz, nem szeretem a levendulát >_< A képek szuperek lettek ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper volt a strand, szívesen visszamennék most is! 😁❤️ Köszönöm! 🥰

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!