Miskolc környező települései

Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben folytatom a felfedeznivalókat, így Miskolc környékbeli településeit szeretném egy picit jobban bemutatni.

Miskolctól nem messze található Bükkszentkereszt, ahova érdemes egy látogatást tenni. Található ott egy kilátó, ahonnan csodaszép panoráma nyílik a falura. Mehetünk a Bükkön keresztül vagy mellékutakon. Az előbbi azért szebb és többet is láthatunk. 😁

Répáshuta szintén a Bükkben található, nagyon szép panorámával. Egy aprócska falu, ahol van egy szuper étterem, méghozzá a Vadnyúl terasz. Ha szívesen eltöltenétek itt néhány napot, akkor a Borostyán Panziót jószívvel tudom ajánlani.

Ha a Bükkben tovább haladunk, akkor semmiképp ne hagyjuk ki Felsőtárkányt és Bélapátfalvát sem.

Felsőtárkány:

ide nem is tudok sok mindent írni, hiszen annyira csodálatos ez a környék, hogy nincsenek rá szavak. Szerintem csak üldögélni és gyönyörködni kell a tájban.

Bélapátfalva:

Gyönyörű panoráma nyílik a Bél - kőről. Itt is található egy horgásztó, amelyet egy völgy vesz körül. Ezek mellett, van még egy nagyon érdekes látnivaló, amely nem más, mint egy kolostor. Bár anno mi sajnos ezt nem láttuk belülről, de biztosan csodás lehet.

Eger:

szerintem az egyik legszebb és leghangulatosabb város Magyarországon. Több látnivaló van itt is: érdemes felfedezni a várat, a főteret. Emellett, ha elég bátrak vagyunk, akkor felmehetünk a Minaretbe, esetleg a körhintáról is megnézhetjük a várost fentről.

Melyik hely tetszik Nektek a legjobban ezek közül?

Vivien

Megjegyzések

1. Egerrel egyetértek, nagyon szép vàros☺️ a többiben viszont mèg nem jàrtam, de felveszem a listámra☺️

2. Fekete-Virág V2023. június 9. 3:06

Számomra is az egyik legjobb hely Eger, nagyon szeretjük. Szuper ajánló, és csodás képek

3. Még egy szavat Egernek. Imádom mert sok a történelmi látnivaló, finomak az ételek. Színes, változatos hely.

4. Ó micsoda szuper helyek. <3 Eger pedig a szívem csücske, oda imádunk járni, bár már jó ideje nem voltunk, de két hotelt is kipróbáltunk, a vár pedig örök kedvenc. Csodás képeket is köszönjük :*

5. Kazincbarcika kimaradt : D na jo nem. Szintén a felét nem ismerem, de volt ahol már jártam. Köszi ezt az ajánlót is, szuper lett ❤️

6. Eger tényleg szép város, már nem egy képeket, videókat is láttam róla. Remélem hamarosan eljutunk egerbe a párommal🥰❤️ Köszi az ajánlót❤️❤️

7. Ismét az összes helyet összeszedted ahol már voltunk 😁 Felsőtárkány nagyon szép, nyugis. Imádunk ott sétálni 🥰

8. Gyönyörű képek, és szuper helyek. Szinte csábítasz arra, hogy vonatra szálljak, és turistáskodjak egy kicsit. Köszönöm ezt a remek posztot megint!

1. Jaj, ez nagyon jól esik! 🥺 Örülök, hogy így látod! 🥺🥰

9. Én is nagyon megszeretem Egert. És nemcsak Central Park miatt, bár elég erős megálló pontja az ott tartózkodásomnak. Nem fogok hazudni. :) Egyre többet szeretek én is városokat megnézni és körbejárni az izgalmasabbnál izgalmasabb új településeket. A rövidebb (nem 10 órás) vonatútakat meg egyszerűen élvezem. Felsőtárkány és Bélapátfalva képeid alapján meghozta a kedvem néhány nyári kiruccanásra idén.

1. Ezt nagy örömmel olvasom, hiszen az utazások feltöltenek, erőt adnak és új élményeket kapunk cserébe! 😊 Miskolcon is van egy Central Perk, már voltam ott. Sajnos az Egriben még nem jártam, de biztosan az is szuper.