Júniusi Sipo Meglepetés Box

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a hónapban is megrendeltem a Sipo Patika által összeállított meglepetés boxot, amit természetesen most is hatalmas kíváncsisággal és izgatottsággal vártam. Nézzük is a tartalmát:



- Lacalut fogkrém: ez szerintem mindig jól jön. Ha jól emlékszem, akkor ezt a márkát még nem próbáltam, úgyhogy ennek is eljött az ideje.

- Oligogal magnézium: nem is lehetett volna jobb az időzítés, hiszen mostanában szerettem volna magnéziumot beszerezni.

- Biofrost: ez a gél izom - és ízületi fájdalmak csökkentésére, izomlázra alkalmas. Ezelőtt még nem hallottam róla, de biztosan jól fog jönni az edzésekhez.

- Vichy krém: változókor utáni nappali krém. Lipidpótló, bőrtömörséget fokozó nappali arckrém.

- Brown Rice Bar: ezt sem kóstoltam még, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen.

- Clea szúnyogriasztó törlőkendő


Szerintem ismét jó kis csomag készült el, nagyon örülök neki.

Nektek hogy tetszik?




Vivien

Megjegyzések

  1. A Biofrostról én hallottam - leginkább azért, mert sokszor lesértem magam és nem mindegy mit kenek magamra (éljen a szalicil/aszpirin allergia). De amugy egész érdekes és hasznos dobozt kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh sajnálom.🥺 Tessék jobban vigyázni! 😊 Köszönöm! 😊

      Törlés
  2. Szerintem is szuper csomag lett ☺️☺️

    VálaszTörlés
  3. Ez ismét szuper doboz lett. Én sajnos mindíg lemaradok róla. Minden termék nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha feliratkozol, akkor mindig küldenek értesítést, így nem tudsz majd lemaradni! 😊

      Törlés
  4. Szuper termékeket kaptál ismét. Nagyon jó ez a csomag :3

    VálaszTörlés
  5. De jó kis csomag, használd egészséggel őket ☺️ remélem mindennel elégedett leszel (Eszter)

    VálaszTörlés
  6. Jó kis csomag lett 😊 Brown Rice Bart szoktam enni én szeretem nagyon 😋 Lacalutot pedig régen használtam 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom is volt, bár a csokis dolgok nem a kedvenceim.😅😬

      Törlés
  7. Személyszerint a Lacalut fogkrémet istenítem, mert tényleg jó hatása van, de a többi sem tűnik rossznak. Használd őket egészséggel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor valóban ígéretesnek tűnik! 😊 Köszönöm! 😊

      Törlés
  8. Szuper hasznos csomagot kaptál! :) Kíváncsi vagyok egy véleményre a használatuk után, illetve, hogy mennyi idő alatt használtad el a termékeket. (Valahogy ez számomra egy plusz, ha sokáig kitartanak a dolgok.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van rá igény vagy, ha valóban ennyire érdekel, akkor szerintem írok majd róla. 😊

      Törlés
  9. Nagyon jó kos csomagot kaptál ismét😊 látom nagyon rá kattantál, de nem is hiába😆❤️ Én is tervezem majd megrendelni, de várok most a őszre 😆😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon szeretem ezt a boxot! 😊 Érdemes megrendelni! 😊

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!