Braun Silk epilátor

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Még most is alig tudom elhinni, hogy egy lehetek a szerencsés 97 emberből, aki a @trnd által tesztelheti a Braun Silk - Expert Pro 5 epilátor készülékét. 😱 Ez egy igazi álomprojekt a számomra.

Először meg sem akartam próbálni, aztán egyáltalán nem is reménykedtem, hogy akár bekerülhetek.. amikor megláttam az e-mailt, felugrottam az ágyon és nagyon örültem neki. 😍 Nagyon hálás vagyok ezért a lehetőségért!



Mivel nemsokára véget ér a tesztelési időszak, ezért szeretném megosztani az eddigi tapasztalataimat:

- a készüléket nagyon könnyű és egyszerű használni, a kialakítása igazán nőies

- a kezelés teljes mértékben fájdalommentes, egyáltalán nem fáj, egyszer sem tapasztaltam fájdalmat

- egy pici melegséget szoktam érezni, de szerintem ez belefér

- a készülékhez kaptam 3 db cserélhető fejet és egy borotvát. Használat előtt az adott területen el kell távolítani a szőrt, egyébként fájdalommal járna

- a látványos eredményért cserébe több hétig kell használni az epilátort, így sajnos erről csak a későbbiekben fogok tudni beszámolni, de a karomon és a hónaljamon már látom a változást



Mindenképp be fogok számolni a további eredményekről, hiszen nagyon kíváncsi vagyok miatta és nagyon is izgulok.


 

Vivien

Megjegyzések

  1. Gratulálok! 😊 Nagyon jó, egyben hasznos cucc szerintem, de én inkább maradok a bevált és megszokott módnál😃

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is a készülékhez! Egyszer én is kipróbálnám milyen, mert leírásod alapján teljesen biztonságosnak is néz ki. A megszokott módszer pedig addig marad a mindennapokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ☺️ Úgy legyen! ☺️ Az is nagyon jó! ☺️

      Törlés
  3. Fekete-Viràg V2023. július 2. 7:34

    De szuper! Várom a tapasztalatokat ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon az! 🙈 Csak jókat tudok mondani! ☺️

      Törlés
  4. Gratulálok, hogy bekerültél és tesztelhetted. Szuper készülék.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó kis készülék lehet 😊 Kíváncsian várom az eredményt 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuper! 😍 Eddig csak jókat tudnék írni róla! ☺️

      Törlés
  6. De jó, hogy sikerült. Gratulálok👏🏻🥰biztosan nagyon hasznos már csak a márka miatt is ☺️

    VálaszTörlés
  7. De joooo. ☺️ ez egy elèg hasznos kütyü, sokat gondolkoztam beszerezzem-e és örülök, hogy neked bevállik

    VálaszTörlés
  8. Szuper lehetett ezt tesztelni * . * Már bánom, hogy nem jelentkeztem >< Neked nagy gratuláció, hogy sikerült ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ❤️ Biztosan lesz még lehetőség! ☺️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!