Tokaj

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben Tokajba kalauzollak Titeket, ami az otthonomtól nincs messze.

Úgy gondolom, hogy Tokaj nagyon híres a borról, szőlőről, rengeteg turista megfordul ebben a városban. Én idejártam középiskolába, itt találkozik a Bodrog és a Tisza.

Látnivalók:

- Kilátó: két oldalról is megközelíthető. Innen fentről gyönyörű látvány nyílik a város egy részére, szerintem érdemes felmenni, még ha kicsit meredek is az út.



Tisza - part: ha valaki idelátogat, ezt a látványt nem szabad kihagyni. Séta hajózásra is van lehetőség, de, ha csak sétálunk egy finom fagyi társaságában, úgyis szuper élményt nyújthat.




Tv - torony: amikor középsulis lettem, akkor az egyik délután gyalog mentünk fel ide. Baromi meredek volt, talán életemben nem másztam meg olyan meredek utat. 😁 Ha jól tudom, autóval is fel lehet menni, szerintem úgy sokkal könnyebb megközelíteni ezt az utat.




Összefogás lépcsője: ezt a Tokaj Egyesület Kincse készítette. A város felé elindulva találhatunk egy I ❤️ Tokaj feliratú táblát, amivel akár kép is készíthető emlékbe. Emellett, ez a lépcső úgy készült el, hogy a Tokaj-hegyaljához tartozó települések is megtalálhatóak rajta. Szerintem szuper ötlet volt az elkészítése, nagyon vártam már, hogy kész legyen és lássam is. Bár sajnos az idő múltával picit megkopott. :(




Ásvány és lepke kiállítás: bár itt még nem jártam, de már nagyon szeretnék végre ide eljutni. Nagyon szeretem a lepkéket, szerintem nagyon különlegesek. Na, de, ha majd valamikor ellátogatok ide, akkor mindenképp fogok róla írni.



Gólya pizzéria: ha megéheznénk, térjünk be ebbe a pizzériába, hiszen nagyon finomak itt az ételek. A pizzát és a cézár salátát jószívvel tudom ajánlani.


Gólya - fagyizó: isteni finom fagylaltokat lehet itt kapni, szokott lenni Tokaji nevű is, amiben aszúban áztatott mazsolák vannak. 🤤



Emellett, van lehetőség arra, hogy kisvonattal felfedezzük a várost, illetve az állomás környékén található a szerelmi pincesor, ahol biztosan nagyon finom borokkal várják az érdeklődőket. 



Ti mit néznétek meg ebben a városban?



Vivien

Megjegyzések

  1. Tokajban mit nem lehet megnézni? :D Nagyon érdekesnek tűnik, és a képek is nagyon-nagyon jók lettek. Az a pizza pedig valóban ínycsiklandóan néz ki! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 😊 Sok a látnivaló, az biztos.😁

      Törlés
  2. Említettem neked, hogy ide miért mennék el leginkább. Talán instán írtam <3 :3 most sajnos nem borozhatok, de a tokai borvidéket nagyon megnézném. Nagyon köszi a tippeket <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! 😊❤️ Ha egyszer lesz rá lehetőséged, akkor mindenképp látogass el erre a vidékre és, ha úgy alakul, akkor körbevezetlek. 😊

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a vidék. Csodálatos a táj, és sok a látnivaló. Valóban természetközeli, elragadó. Szuper az étterem ajánló is. Egyszer kipróbálom ha arra járok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet! 😊 Úgy legyen! 😊

      Törlés
  4. Egyszer voltam Tokajban, de meg nem mondom melyik részén vagy területén, mert már rég volt. 😄 De azt tudom, hogy szép hely!*-* Egyszer majd szeretnék eljutni mégegyszer oda, bár nem vagyok egy bor imádó, vagy ilyesmi xD A képek nagyon jók lettek😍 A pizza valami guszta🤩

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 😊 Remélem, hogy úgy lesz! 😊

      Törlés
  5. A tavat tuti megnézném, illetve az ásvány és lepke kiállítást vagy akár a kilátóba is elmennék. :3 nagyon szuper hely lehet, még nem jártam ott, párom már dolgozott a városban : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek mind szuper programok! 😊 Ha lesz rá lehetőségeket, akkor semmiképp ne hagyjátok ki! 😊

      Törlés
  6. Fekete-Virág V2023. május 8. 10:31

    Nem voltam még itt, nagyon szép képek ❤️

    VálaszTörlés
  7. Mindig is szerettem volna felnőttként körbejàni Tokajt, saját pénzből. De jo volt olvasni a körütad☺️

    VálaszTörlés
  8. Tokaj annyira szép hely 🥰 Régen voltam ott és a képeket nézve ismét elakarok menni😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!