Miskolc

Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben folytatom az elkezdett sorozatot, ezúttal Miskolc városát és látványosságait szeretném bemutatni. Szerintem picit hosszabb bejegyzés lesz, mint az előzőek, sok látnivaló van ebben a városban, bár úgy gondolom, hogy érdemes ezeket a helyeket felkeresni.

1. állomás: Sétáló utca: én tipikusan az a fajta ember vagyok, aki ha egy új várost fedez fel, akkor szinte mindig a fő teret keresi fel legeslegelőször. 😁 Miskolc sétáló utcája számos éttermet, fagyizót, üzletet tartogat.


2. állomás: Lillafüred: ha szeretnénk a városi nyüzsgést picit magunk mögött hagyni, akkor irány a természet lágy öle, ahol vízesés és kisvonatozás vár ránk. Emellett, persze ehetünk egy finom lángost, túrázhatunk, csónakázhatunk a Hámori tavon vagy sétálhatunk. Minden évszakban más arcát mutatja ez a hely, így mindig másabb élményekkel gazdagodhatunk.


3. állomás: Bükk: az egyik leggyönyörűbb hegység idehaza. Tiszta levegő, elképesztő környezet vár ránk itt. A Bükkön keresztül akár Egerbe is kiköthetünk.


4. állomás: Avasi kilátó: innen fentről megcsodálhatjuk a város egy részét. Úgy gondolom, hogy ez az állomás kötezelő!:) Bár jelenleg felújítás alatt áll.


5. állomás: Diósgyőr: nagyon sok, szép emlékem van innen. Jártam errefelé néhányszor, a mai napig szeretem ezt a környéket. Itt található a vár is, bár jelenleg az is felújítás alatt áll. A Kis Gergely fagyizóban nagy választékkal isteni finom fagylaltok vannak, illetve a Gyros Tanyában nagyon finom a gyros. :) A várban jártam már Múzeumok éjszakája alatt is, baromi látványos és emlékezetes műsorok voltak.


6. állomás: Miskolctapolca: itt is van lehetőség csónakázni a Csónakázó - tavon, kacsát, hattyút etetni, bobozni, sétálni, kirándulni. Ezekben a hónapokban még zöldebb lesz ez a környék, bízzunk benne, hogy mielőbb elkészül.

7. állomás: Tündérkert: sajnos már csak maradványok maradtak ebből a parkból, amit baromi sajnálok, hiszen gyönyörű volt. Remélem, hogy egy nap ismét visszanyeri a régi formáját.

Ha valamit kihagytam volna, akkor nyugodtan egészítsétek ki a listámat.

Melyik az a hely, amit szívesen felkeresnétek?



Vivien


Megjegyzések

  1. De jó, hogy nem csak én vagyok olyan, aki minden új városban a főutcát/főteret keresi fel legelőször 😅 a bejegyzésed alapjàn most elmennék kirándulni egyet☺️

    VálaszTörlés
  2. Pont most olvastam nemrég a tündérkertről, nagyon sajnálom, mert szerettünk volna elmenni. Remélem lesz még rá alkalmunk. Szuper ajánló lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd..🥺 Én is baromira sajnálom. :( Reméljük a legjobbakat! Köszönöm! 😊

      Törlés
  3. Nagyon szép helyek! Szinte mindenhol jártam már az említettek körül. Olyan sok szép hely van az országban. Érdekességek, látnivalók! :)

    VálaszTörlés
  4. Miskolcon sosem jártam még, annyira nem vonzott, viszont a többi. Lillafüred kifejezetten tetszene, ahogy a többi is a várral. Talán valamikor eljutunk <3

    VálaszTörlés
  5. Mondanám, hogy mindet ismerem, de Lillafüreden még nem jártam és a Bükkben sem, de be fogom pótolni. Köszi az ajánlót ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Helyes! 😊❤️ Én köszönöm, hogy elolvastad! 😊🥰

      Törlés
  6. Nagyon jó ajánló lett, a képek is nagyon gyönyörűek🥰❤️ Azt a egyet sajnálom, hogy a tündérkert már nem a régi formájában van. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszönöm! 🥰 Azt én is nagyon sajnálom.. :(

      Törlés
  7. Miskolcon és a környékén rengeteget szép hely van. Mindenhol jártunk amit felsoroltál 😊😉 Erdei sétákat Bükkszentlászlón szeretünk csinálni. Egy csoda hely ❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  8. Néha ilyenkor tökre elszégyellem magam, hogy nem volt soha lehetőségem végigjárni ezeket a csodálatos városokat. Lehet, hogy sokan rosszra gondolnak Miskolc kapcsán, de szerintem mindenhol ugyanúgy vannak vészesebb környékek. A képek alapján abszolút nem ez jött le, csodálatosan néz ki. Kár, hogy a tündérkertet sem úgy láthatom, mint ahogy az volt... köszönöm a posztot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem kell emiatt vagy más miatt szégyellned magad, hiszen lesz még rá lehetőséged! 😊 Nem csak erre, hanem sok minden másra is az életben! 😊 Értem, amit írsz, sajnos mindenhol történnek rossz dolgok.. viszont érdemes egy baráttal vagy ismerőssel útnak indulni! 😊

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!