Májusi Sipo Meglepetésbox

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Végre megérkezett a májusi Sipo Meglepetésbox, így mutatom is, hogy milyen termékeket rejtettek el a dobozban. :)


A box tartalma:

- orrspray

- Xixo: citrusos zöld tea: ezt még nem kóstoltam, de már ideje lesz 😁

- Alaska: tejes ízesítésű, nagyon finom 😋

- Eucerines kézkrém: 30-as faktorú fényvédővel

- Szappan: mézzel és olíva olajjal

- Dermedic fényvédő spray: nagyon fontos figyelni a fényvédelemre! Szeretem a Dermedic termékeket, ennek örültem a legjobban.

Nagyon tetszik ez a csomag, szerintem ismét el lett találva. Ezúttal ishasznát fogom venni a termékeknek. 😊


Nektek hogy tetszik?



Vivien


Megjegyzések

  1. Használd egészséggel mindegyiket! :3 A szappan biztos jó lehet, amiben méz lehet, az már alapból rossz nem lehet, de a fényvédő krém sem lehet rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! 😊 Ezzel én is így vagyok. 😁

      Törlés
  2. Szuper jó dolgok ❤️ a XIXO teát nagyon szeretem 😍

    VálaszTörlés
  3. Krémekkel sosem lehet mellélőni :) ez egy elég jó összeállíts :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper kis box, szuper termékekkel. :3 az édességek jöhetnének most 🙈😄

    VálaszTörlés
  5. A xixo tea aaaa nagy kedvenc. Mivel nem olyan régen derült ki, hogy gluténerzekeny vagyok, így az alaska most egy alap kellék itthon 😊 A többi termék is biztosan jó lehet 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is nagy kedvenc.😊 Uh sajnálom. 😬 Ez az Alaska tényleg nagyon jó. 🤤

      Törlés
  6. Nagyon jó kis termékek, bár a XIXO-t még nem ittam, valahogy még soha nem akartam. A fényvédő, szappan is nagyon szuper :) Használd egészséggel <3

    VálaszTörlés
  7. A kézkrém nagyon szimpi. Szuper csomag ismét. :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper kisbox, a xixo tea kedvenc, szóval nem fogsz benne csalódni🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz a kedvencem, de egyszer meg lehetett inni. 😁😊

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!