Csillagtest, kapszulatartó, mosókapszula

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben néhány ajánlót szeretnék bemutatni Nektek! Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket! 

Az első ajánlóm egy poszter lenne, amely Csillag testekből áll. A @csillagtestek oldal készítette el nekem ezt a képet, Anyuval vagyok rajta. :)


A következő ajánlóm egy nagyon praktikus, hasznos és egyedi kapszulatartó, amelyet a @3dfamuves oldaláról választottam nagyon nehezen, mivel mindegyik termékük csodaszép és különleges valamiért.


Az utolsó ajánlóm pedig a Trnd oldal által megpályázott projekt termékei, ami nem más, mint az Ariel mosókapszulája. Nagyon sokat megy a mosógép nálunk, így nagyon örülök, hogy bekerültem. Amellett, hogy isteni finom illata van, a kapszula 100 %-ban lebomlik és környezetkímélő. Szerintem ezek nagyon fontos dolgok a mai világban.



Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés, hamarosan folytatom az utazásos sorozatomat. :)



Vivien

Megjegyzések

  1. Ahh, a csillagképes ötlet nagyon tetszik! Esküszöm megkeresem őket, bár augusztus még messze van, meg akarom csinálni :D Köszönöm az ötletet! De igazából mindegyik nagyon jó :3
    Bár én Persil párti vagyok, biztos, hogy nagyon jó az Ariel mosókapszulája is. Örülök, hogy sokan használnak kapszulákat a mai világban.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper ajánló lett ❤️

    VálaszTörlés
  3. Az a csillagképes nagyon szép :) mosókapszulák nálam változóak, de legtöbbször az Ariel nálam is a befutó :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper ajánló lett. A csillagtestek térkép nagyon tetszik, olyat én is szeretnék 😍 az ariel mosókapszula projektbe én is bekerültem, imádtam és nagyon hatékony. Újra fogjuk majd vásárolni. A 3D faműves termék nem az én műfajom, de az is nagyon jól néz ki. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretném majd újra vásárolni. 🥰 Köszönöm a kommented. ❤️

      Törlés
  5. Uuuuuu ezek nagyon jók 😍😍😍 Főleg a kapszulatartó és a csillagkép 🥰 Köszönöm, hogy negmutattad 😉

    VálaszTörlés
  6. Az Arielt én régen is használtam, tudtam, hogy szuper lesz. Imádtam most is. 🥰 A kapszulatartó és a poszter nagyon klassz, főleg, hogy az első örök emlék Nektek :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper kis kapszula tartó. Imádom rendszerezni ezeket a dolgokat is. Meg jól is néz ki. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók az ajánlók😍 Nekem főleg a faművek tetszik a legjobban, a kapszulás állvány🥰

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!