Természet kincse

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Vissza a természetbe a @termeszetkincsei termékekkel! 😍 Legalábbis így érzem magam, amikor ezeket a csoda termékeket használom.

Imádom a természetességet, így hatalmas öröm számomra, hogy lehetőséget kaptam 4 db termék használatára is. Ezeket szeretném bemutatni ebben a bejegyzésben.

- Dezodor: púder illata van, ez számomra egy nagyon kellemes illat, nagyon tetszik. Amióta használom, azóta csökkent az izzadással járó kellemetlen illat.



- Arclemosó tej C-vitaminnal: csodás sárgabarack illata van, ezt reggelente szoktam használni, hiszen a C-vitamin akkor tud a legjobban érvényesülni. Lemosása után is érződik az illata. 🤤



- Tus tömb lila agyaggal: az illata isteni, levendula-geránium illattal rendelkezik. Nagyon jól habzik, ha lehet ilyet mondani, a külseje is nagyon tetszik.

- Arcápoló olaj: málnamag olajjal van dúsítva és az illatán is a málna érződik. Hetente 2-3 alkalommal használom, 2-3 cseppet masszírozok be az arcbőrökbe. Nekem a málna nem tartozik a kedvenceim közé, de ennek brutál jó illata van. Bár az állaga miatt nehezebben szívódik be, mégis nagyon jól hidratálja a száraz bőrt. 




Ha kedvet kaptatok, akkor próbáljátok ki Ti is ezeket a szuper termékeket, csak ajánlani tudom őket! 😊



Vivien

Megjegyzések

  1. Köszönöm az ajánlót! Még nem hallottam erről a termékcsaládról, de örülök, hogy neked beváltak! (⁠•⁠‿⁠•⁠)

    VálaszTörlés
  2. Még nem hallottam ezekről a termékekről, legalábbis eddig nem. ☺️ Köszönöm az ajánlód és örülök, hogy neked beváltak❤️

    VálaszTörlés
  3. Nem ismerem ezt a márkát. Szuper volt megismerni. Szuper ajánló.

    VálaszTörlés
  4. Nem hallottam még róla, köszi az ajánlót 😍

    VálaszTörlés
  5. Nem hallottam még ezekről a termékekről, de majdnem el is képzeltem az illatokat. Biztosan friss és tényleg természetbeli illatuk lehet. Nagyon tetszenek. ❤️ köszönjük az ajánlót :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyi minden O . o Milyen szuper termékek lehetnek. Még én sem hallottam róluk, szóval tényleg köszi az ajánlót. * . *

    VálaszTörlés
  7. Ezekről nem hallottam, de köszönöm az ajánlót. Biztosan jó és szuper termékek lehetnek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!