Sóstói Múzeumfalu

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A mai bejegyzésben a Nyíregyházán található Sóstói Múzeumfalut szeretném bemutatni egy kicsit részletesebben. :)


Imádom a régiségeket, persze ez nem azt jelenti, hogy régimódi lennék. 😁


Nagyon szeretem a retro zenét, retro autókat.. nem volt ez másképp a Múzeumfaluval sem, hiszen nagyon érdekes megnézni azt, ahogyan az emberek régebben éltek. A házak teteje nádből készült, az udvart portának hívták, a házakhoz tornác tartozott és még sorolhatnám. 😊 Persze, a gémes kút sem merülhet feledésbe.



Emellett, azt is megnézhetjük, hogy milyen volt régen egy iskola, egy templom vagy, hogy a pálinkakészítéshez milyen eszközöket használtak.



Szerintem hatalmas értékkel bír egy ilyen épület/múzeum a mai világban és nagyon örülök annak, hogy lehetőségem van megtekinteni is. Ez a múzeum többféle díjjal/kitüntetéssel rendelkezik, amin nem is csodálkozom.



Úgy gondolom, hogy érdemes egy délelőttöt vagy egy délután rászánni, hogy mindent alaposan megnézzünk, elolvassunk és tájékozódjunk.



Jártatok már itt? 😊



Vivien

Megjegyzések

  1. Még nem jártam itt, de olyan érzés fogott el már a képeket látva, mintha időutazáson vennék részt. Egyszer mindenképpen szeretnék eljutni, már csak az ajánlód után is! Köszönöm, hogy csodás helyet fedezhettem fel általad! (⁠•⁠‿⁠•⁠)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe😁 Kívánom, hogy úgy legyen! 😊Én köszönöm, hogy elolvastad! 😊

      Törlés
  2. Nagyon jók ezek a képek! 🥰❤️ Imádtam nézni a képeket, meg a leírtakat melyeket elmondtál. Én szeretem a retro/régies dolgokat stb. Valahogy megfognak az ilyesmik😍 De nem vallanám magam régimódinak🤭 Egyszer talán jártam arra még gyerekkoromban, de már nem nagyon emlékszem igazán🙈 Köszönöm az ajánlód❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommented és, hogy elolvastad! 😊❤️

      Törlés
  3. Szuper képek! Nagyon jó hely lehet. Szeretem ezt a világot, a régebbi stílust, a retro dolgokat. Ezek valódi értéket képviselnek. Jó emlékek. 🙂

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lehet a képek alapján 😍 nem voltam még itt sajnis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz rá lehetőséged a jövőben, akkor ne hagyd ki! 😊

      Törlés
  5. Többször jártam ilyen skanzenekben, nagyon tetszettek, érdekelt az a világ, amikor tényleg ilyenekben éltek elődjeink. Egészen más évszázad, ahova visszarepül itt az ember. Nagyon köszi a posztod, egyszer arra járnék benéznék :) 🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper ezt olvasni! 😊 Remélem, hogy így lesz! 😊 Én köszönöm a kommented! 🥰

      Törlés
  6. Milyen érdekes hely. Én annyira nem vagyok oda a régiesebb dolgokért, de ezek azért tényleg különlegesek. ^^

    VálaszTörlés
  7. Többször is voltunk és nagyon szuper hely. Én is imádom a régiségeket és a múzeumokat. A képek nagyon jók lettek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!