Áprilisi Sipo Meglepetésbox

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Eltelt egy újabb hónap, így megleptem magam a Sipo Box-szal. Bár már azt hittem, hogy ebben a hónapban nem is lesz, hiszen a hónap utolsó napjaiban lehetett csak rendelni, de végül örülök, hogy összeállították ezt a havi csomagot is. :)

A box tartalma:

Áprilisi Sipo Meglepetésbox tartalma:

- Korpásodás elleni sampon
- Eucerin Lip Aktív ajakápoló
- Eucerin Hyaluron - Filler ráncfeltöltő, hidratáló arcápoló koncentrátum
- D vitamin
- Folyékony szappan: baktériumok ellen, lenmagolajjal és antibaktireális tulajdonságokkal
- Nagyon cuki sebtapasz




Egész jó kis csomag lett ismét, bár picit hiányolom az édességet, de azt leszámítva elégedett vagyok.😊

Nektek hogy tetszik? ✨



Vivien

Megjegyzések

  1. Elég tartalmas csomagnak néz ki, remélem, be is fognak válni neked a termékek :) Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Az Eucerin nagyon szuper márka, régen használtam, viszont már egy ideje nem. Szuper a Box tartalma, használd egészséggel <3

    VálaszTörlés
  3. Szuper kis box. Mindig elgondolkodom, hogy vegyem-e meg, és le is kések róla valami miatt. Az ajakápoló szuper, nekem is van. Az arcápoló koncentrátum nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Biztosan kiváló termék. A márka is igazán jó, megbízható. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egyszer érdemes kipróbálni! Nagyon jó termékek szoktak benne lenni! 😊

      Törlés
  4. Nagyon szuper kis csomag ☺️ Néha én is elgondolkozok rajta, hogy rendeljek-e belőle, mert tényleg sok minden van benne 😄Köszi az ajánlót! A termékeket pedig használd egészséggel☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy gondolom, hogy megéri! 😊 Köszönöm! 😊

      Törlés
  5. Mennyi termék egy csomagba * . * Nagyon szuper dolgok voltak benne. Na az édességet én is hiányolnám x)

    VálaszTörlés
  6. Fekete-Virág Virgínia2023. május 8. 10:32

    De jó tartalmas csomag 😯 Az Eucerin termékeket nagyon szeretem ❤️

    VálaszTörlés
  7. Szuper kis csomag, remélem beválik mindegyik 😉

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!