Piaci tapasztalataim

Üdvözöllek a blogomon! :)


Mivel gyógynövényekkel foglalkozom piacon, vásáron esetleg rendezvényre is kitelepülök, azóta nagyon sok élménnyel gazdagodtam, jóval és rosszal is egyaránt. Ennek a munkának is megvan az előnye és hátránya, így az eddigi tapasztalataimat szeretném megosztani.

Előnyei:

- sok, új nagyszerű embert ismertem meg, sok emberrel találkozom/beszélek

- sokféle házi finomságot is tudok vásárolni, ezzel támogatva a kistermelőket

- nyitottabb lettem az emberek felé, bátrabban szólok hozzájuk vagy szólítom meg őket

- látom az összes napfelkeltét

- kapcsolatokat építek 





Hátrányok:

- sokszor eléggé korán kell felkelni, ami az utazások miatt még fárasztóbb

- télen, nyáron, hóban, fagyban, szélben is kint vagyok

Van egy gyógynövényes oldalalam is a @bukkigyogynovenyek, ha van kedvetek, akkor nézzetek szét rajta. 😊


Ti szoktatok piacra járni? 😊



Vivien

Megjegyzések

  1. Én minden szombaton a piaccal kezdem a napot, nagyon szeretek menni, és sokáig el tudok nézelődni. Ez a vásárokkal szintén így van, viszont oda sokkal ritkábban jutok el. Mióta a kisfiúnk megszületett, azóta sokkal sietősebb az egész hétvégi bevásárlás, főleg hogy anyatejes, de már alig várom hogy őt is kitolhassam 😊😊
    Édesapám is járt régen piacra termékeket eladni, én biztos nem bírnám télen nyáron, fagyban, hőségben az árusítást, mindig tiszteletre méltónak tartottam azokat, akik viszont igen.
    Sok sikert neked a továbbiakban 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt örömmel olvasom! 😊 Persze, érthető, hogy már a kisfiútok az első! 😊 Na igen, sokszor nem könnyű feladat, az időjárás jól feladja a leckét. 😬 Köszönöm szépen! 😊

      Törlés
  2. Én is igyekszem piacra járni. Ügyes vagy, gratulálok a kitartásodhoz minden nehézség ellenére is. Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  3. Én sajnos egy ideje nem járok piacra, pedig néha sokkal jobb, sokkal ízletesebb termékeket lehet vásárolni, és akkor még az egyedi dolgokról nem is beszéltem. De most meghoztad a kedvem, hogy látogassak el a helyi piacra valamelyik reggel ^^.
    Kitartást továbbiakban is, hátha egyszer véletlen összefutunk valamelyiken :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy meghoztam a kedved! 😊 Ma igen, sokkal finomabbak a házi termékek és több szeretettel is készítik őket. 😊 Köszönöm! Úgy legyen! 😊

      Törlés
  4. Mi is nagyon néha megyünk a piacra, de szeretünk ott is vásárolni 🥰 Leginkább a sok embert viselem nehezen, mert sokan inkább kb fellökik a másikat😐 Régebben sem szerettem elmenni a piacra. Nektek további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy ezt tapasztaltad! :( Köszönjük! 😊

      Törlés
  5. Amikor Bp-n laktunk, mi is nagyon szerettünk piacra járni, isteni dolgokat találtam ott, illetve a virágokat is onnan szereztem be. Irigyellek, hogy ilyen jó kis programod van, még ha korán is kell kelni, meg aztán gyógynövényekkel is foglalkozol. Le a kalappal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fantasztikus termékeket lehet találni a piacon! 😊 Köszönöm szépen! 😊

      Törlés
  6. Ritkán, de járok piacra. Viszont errefelé kevesebb van, bár ezt Te/Ti tudjátok nagyon jól. :S Kitartás minden egyes piaci megjelenéshez, kell is, hisz az idő nem mindig kedvez. ♥ Kívánom, hogy növekedjetek gyorsan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez így van. 🥺 Nagyon köszönjük! ❤️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!