Márciusi Sipo Meglepetésbox

 Üdvözöllek a blogomon! :)


Ebben a hónapban hamarabb érkezett a Sipo Patika által összeállított Meglepetésbox, bár én ezt egy cseppet sem bánom. 😁 Hatalmas az örömöm, hiszen ez a csomag nagyon jól el lett találva. 😍

Márciusi Sipo Meglepetésbox tartalma:

- Colgate fogkrém: ez mindig jól jön
- Naturland teaválogatás: imádok teázni, szóval ez igazán szuper
- Dermedic hidratáló tonik: ezelőtt már használtam 2 terméket is ettől a márkától, azokat nagyon szerettem. Kíváncsi vagyok erre a tonikra.
- Extrudált kukorica snack barbecue ízesítéssel 🤤
- Vichy Neovadiol: változókortól kezdődő nappali krém ( ezt Anyunak adtam 😊❤️ )
- A-vitamin kapszula: a látás egészségért





Nektek hogy tetszik? 🌷


Vivien

Megjegyzések

  1. Menő dobozt kaptál, és tényleg hasznosak is, ezek azok a dolgok, amik tényleg mindig jól jönnek, mert ha észreveszed, hogy amit éppen használsz, az elfogy, de hopp, ott a szekrényben az utódja :D.
    Köszönöm a posztot! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez mennyire igaz.😁 Én köszönöm, hogy elolvastad. 😊

      Törlés
  2. Milyen szuper kis csomag, az az A-vitaminos kapszula nekem is jól jönne >< meg igazából a többi is, nagyon jó doboz tényleg ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis csomag 🥰 Tényleg hasznos és néha jól jönnek ezek a kis csomagok❤️

    VálaszTörlés
  4. Szuper termékek. Nagyon jó box. A teaválogatás biztos nagyon finom lehetett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom, már néhányszor főztem is belőle. 🥰

      Törlés
  5. Nagyon szuper ez a doboz 😊 én is nagy teás vagyok 😊😊

    VálaszTörlés
  6. Ismét nagyon hasznos és jó termékekkel ellátott csomagot kaptál :) Snack hogy ízlett? 😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!