Az otthonom


 Üdvözöllek a blogomon! :)

Ebben a bejegyzésben az otthonomat szeretném bemutatni egy kicsit. Lehetek bármerre, nekem akkor is ez a hely lesz a világközepe, hiszen mindig itt éltem, itt nőttem fel, itt váltam azzá, aki ma vagyok. 

Tokaj-hegyalja összesen 44 településből áll, rengeteg látnivaló van errefelé. (Ezen a linken találhatóak a települések: https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Tokaji_borvid%C3%A9k ) A Zemplén is csodálatos, hegyek, dombok, tavak vesznek minket körbe. A szőlő és a bor dominál ezen a vidéken, persze a panorámát sem lehet szó nélkül hagyni. 

Sajnos manapság még mindig csak Tokajt emlegetik, ha szóba kerül Tokaj-hegyalja, pedig valóban számos település tartozik ide. A településeken belül aztán eléggé el lehet bolyongani. Az, hogy merre visz a lábunk, igazából már csak rajtunk múlik.


📍Mád, Szent Tamás - dűlő: szerintem az egyik legcsodásabb dűlő, legalábbis számomra. Amikor legutóbb itt jártam, akkor az időjárás nem volt a legjobb, ezt látni is a képeken. De, ha már minden is kizöldül esetleg, ősszel színessé válik, akkor elképesztő látványt tud nyújtani. (Szúrok be erről is egy képet, ez egyértelműen az utolsó.)






Birsalmás tető: a másik nagy kedvencem. A panoráma itt is lélegzetelállító és, ha ez nem lenne elég, akkor találunk itt egy hintát is, amiből még szebb a kilátás és szuper, kreatív képeket lehet vele készíteni. Néhány méterrel arébb van egy kecskefarm is, illetve az Urágya dűlő, ahonnan a falu másik részét lehet megcsodálni.






Öreg Király dűlő: ide kicsit kacifántos eljutni, hiszen többfelé vezet az út, de a GPS vagy a térkép könnyen a segítségünkre lehet. Ez a dűlő is hihetetlenül szép. Útközben megcsodálhatjuk a Bortót, ugyanúgy, mint a Szent Tamás tetőről. A tetejéig feljutni egy kisebb kihívással egyenlő, de szerintem teljes mértékben megéri az erőfeszítés.






Lehet, hogy mondanom sem kell, hogy minél jobban közeledünk a kilátás felé, annál meredekebb az út. A községen belül is van néhány utca, ami sokkal partosabb, mint a többi. Persze, én ehhez már hozzászoktam, nem is tudnék olyan helyen élni, ahol nincsenek hegyek/dombok vagy meredekebb utcák.

Sok-sok képet tudnék még mutatni, de félő, hogy nem lenne rá elég hely, így inkább az Instagram oldalamra (@vivi_blogja) próbálom őket feltöltögetni. Esetleg, a későbbiekben még bemutatnék 1-2 helyet, amelyeket itthon nagyon szeretek és azokról dombokról is elképesztő a kilátás.


Jártatok már Tokaj-hegyalján? 



Vivien

Megjegyzések

  1. Nagyon jó hogy bemutatod a otthonod, így megismerhetjük Tokaj több oldalát is😍❤️ Én egyszer jártam csak Tokaj-ban, de ott is egy étteremben voltunk, maga a hangulat nagyon tetszett és maga a környék is nagyon tetszett :) Tokaj-hegyalján még nem jártam, de egyszer jó lenne eljutni oda🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, hogy már jártál errefelé és ennyire tetszett! 🥰

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a helység, de sajnos sosem voltam Tokajban, pedig annyi jót hallottam már róla. Az ajánlódnak hála lett még egy indokom, hogy minél előbb eljussak oda.
    Köszönöm a posztod! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper hely lehet. gyönyörű vidék. Csodásak a képek. A hangulat, a környezet mind-mind elragadó. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű helyen laksz. Még nem jártam arra, de az a hintás rész lenne a kedvencem az biztos * . * Szuper titkos részeket ismersz :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, majd összehozzuk.😊 Hehe, az biztos. 😁 És még mennyi mindent nem láttam itthon.😅

      Törlés
  5. Nagyon szép, gyönyörű táj, imádom az ilyen képeket. Főleg mert hegyes-völgyes. <3 Szép képek lettek, szívesen megnézném én is =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon imádom az ilyen tájakat, főleg ezt. ❤️ Remélem, hogy sikerülni fog és körbevezetlek! 😊

      Törlés
  6. Nem jártam még ott soha, de szuper leírás lett, és a képek is nagyon szépek 😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!