Axibent

Üdvözöllek a blogomon! :)



Még decemberben kaptam ajándékba ezt a csomagot az @axibent-től. Ezek a termékek az agyagra és a természetességre épülnek. Parabén, kőolajszármazék, mesterséges származék, PEG és PPG, SLS mentesek. Nagyon tetszik, hogy nincsenek benne felesleges adalékanyagok.




Szeretném megosztani a véleményemet a termékekkel kapcsolatban:

- Sportkrém: az edzésekhez nagyon jól jön, főleg, ha izomlázam is van. Az izomlázat 2-3 nap alatt csökkenti. Mentolos hatása van, hűsít és nyugtatja a sajgó teszrészeket.

- Tusfürdő: nyugtató és lazító hatása is van, mivel levendulát tartalmaz. A levendula a kedvenc illatom, így nagy örömmel használtam ezt a terméket, az agyagon túl szerencsére a levendula illatát is éreztem rajta. 

- Szappan: a szappanról is ugyanezeket tudnám leírni. Amiben levendula van, az rossz nem lehet! 😁

- Kézkrém: bentonitot és jojobaolajat tartalmaz. Könnyen beszívódik, bár picit morzsolódik.

- Arcápoló: a használat után piros lett a bőröm és picit száraz is, de azt hidratálóval tudtam orvosolni.

- Lábápoló: picit nehezebben szívódik be, de puhává varázsolja a lábakat.




Még egyszer nagyon nagyon köszönöm ezeket a termékeket az @axibent csapatának.


Hallottatok már ezekről a termékekről? Próbáltátok már valamelyiket? 😊

Megjegyzések

  1. Én is így vagyok a levendulával: amiben levendula van, az már rossz nem lehet :D
    Nem hallottam még róluk, így köszönöm az ajánlót! <3

    VálaszTörlés
  2. Ezek sem lehetnek rossz termékek, de a levendula miatt én nem kedvelném >__<

    VálaszTörlés
  3. Húh, levendula😍❤️ Elfogadnámy ugyanis szeretem a levendula termékeket🥰

    VálaszTörlés
  4. Még nem hallottam erről a márkáról, de jónak tűnik. Szuper termékek. A sportkrém mindíg hasznos.

    VálaszTörlés
  5. A levendula nálam nagy kedvenc 💜 szuper termékek lehetnek 😍

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis termékek, ezek biztosan rosszak nem lehetnek. Imádom az esztétikus tégelyeket, olyan guszta, és igényes. A levendula pedig nekem is nagy kedvenc 😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!