Tökéletesség

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Már néhány éve használom a social media oldalakat, de az utóbbi 2-3 évben eléggé megváltoztak rajta a dolgok. 

A social oldalakon sokan próbálják a tökéletességet mutatni, pedig a valóság nagyon nem ilyen. Én azt vallom, hogy nem létezik olyan, hogy tökéletes vagy, hogy valaki életében mindig minden szuper. 

Szerintem igenis szükség van a nehezebb időszakokra az ember életében, hiszen ebből tudunk tanulni. Mindenkinek vannak hibái és problémái az életében vagy éppen saját magával és ez így van jól. Ha már felismerjük a problémánkat/hibáinkat, akkor tudunk rajta változtatni. 🙃



Ha valaki nem ír ezekről a dolgokról, attól függetlenül ezek a dolgok nagyon is léteznek. Volt, hogy összehasonlítottam magam másokkal vagy azt mondtam, hogy "jaj de jó neki, "azta, ő hogy ilyen szép, csinos, szinte már tökéletes.." pedig csak egy apró részletet láttam valaki életéből. Beleestem én is ebbe a hibába, de szerencsére nem tartott sokáig. 😊

Az én képeim messze nem tökéletesek, nem használok filtereket és nem is szerkesztem őket. Vannak hibáim, hiszen embernek születtem, nem tökéletesnek. 😊

Persze, nem titok, hogy a mai napig imádom nézegetni a szebbnél szebb képeket, manapság is a kreatív, szép képeket "keresem", hiszen azok érdekelnek a legjobban, nem azokat, amelyek megvannak szerkesztve vagy azokat, amelyeket megváltoztatják az arcunkat a felismerhetetlenségig, esetleg lesimított bőrűek leszünk tőlük. Én is használhatnám ezeket, hiszen a lehetőség adott, de az már nem én lennék. Elfogadtam magam a hibáimmal együtt, mert hiszek abban, hogy ilyennek lettem megteremtve, tökéletesen tökéletlennek.


Ti mit gondoltok erről a témáról? 🤔



Vivien

Megjegyzések

  1. Mint mindennek ennek is megvan az előnye, illetve a hátránya is. Nagyon kell szűrni, hogy ténylegesen mi a valóság. Néha én is hasonlítgatok, önostorást végzek. Aztán igyekszem csak olyan oldalakat, személyeket követni akik pozitív hatással vannak rám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan! De tudni kell kizárni ezeket a dolgokat, bármennyire is nehéz! 😊

      Törlés
  2. Teljesen egyetértek veled, nincs tökéletes ember, ahogy tökéletesen gondtalan élet sem. Mindenki úgy jó, ahogy van 😊

    VálaszTörlés
  3. Sajnos a közösségi platformok, social média sosem volt arról híres, hogy őszintén, hitelesen rakjanak ki magukról képeket, igaz történeteket stb. Nagyon nehéz kiszűrni, hogy mi a valóság, mi a szerkesztett, illetve mi abból az igazi. Elég egy ártatlan póz, egy jó kép, jó fényekkel stb. Nyilván nem vagyunk profik és nem vagyunk tökéletesek sem. Emberek vagyunk, vannak bőr hibáink, csontozatunk is teljesen más és egyedi, valamint nem mindenki olyan amilyen. Ezt sorolhatnám. De nem szabad másokhoz hasonlítani magunkat, mert mindenki a saját módján egyedi. :)

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek - pár hónapja volt erről valami youtube videó, hirtelen nem is tudom, kik beszélgettek erről, mármint a social oldal árnyoldaláról. Pont ez az, amit leírtál. A tökéletesség. De hogy valójában mi van mindez mögött, az már más kérdés.
    A nehéz időszakok adottak, a kérdés az, ki mennyire vállalja fel :D sokan gyengeségnek tartják ezeket és ezért nem mondják el, nem mutatják meg, hogy "ez is én vagyok"...
    Volt néhány felismerésem az életben - akik tökéletesnek mutatták az életüket, kiderült, hogy a háttérben rohadtul nem így van. És tudod, mi volt a legmeglepőbb? Hogy ezek után kezdtem csodálni őket, hogy mondjuk kibírták azt az időszakot, mennyire erősek, akár bátrak voltak... Szóval fura dolog ez. De fel kell vállalni magunkat. Tulajdonképpen a blogom is ezért indult útnak, hogy felvállaljam teljesen magam - de ez most részletkérdés. :3

    Ami a fotókat, képeket illeti: most lehet nem pont erre gondolsz, de ahogy olvastam a soraidat, rögtön az ugrott be, hogy én életemben végre valahára rávettem magam és elmentem egy profi fotóshoz. Mindig irigyeltem a profi fotósorozatokat (legyen szó a sztárokról készültekről, vagy egy esküvőről, bármi...). Azért írom így, hogy rávettem magam, mert... nem igazán fogadtam el magam. A poén az egészben az, hogy a fotósnak sikerült valamennyire elfogadtatnia velem az egyik hibámat - a fogaimat. xD Az első x fotónál nem voltam képes normálisan mosolyogni, de aztán hallgattam rá... ég és föld volt a mosolytalan és a mosolygós fotó.
    Úgyhogy ez megint csak az, hogy fogadjuk el magunkat.

    Kívül és belül egyaránt. :3

    Mindenki úgy szép és úgy tökéletes, ahogy van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper gondolatok! 😊 A fotózások mindig megemelik az ember önbizalmát! 😊

      Törlés
  5. Nálam is nagyon sokszor előfordult, hogy nézegettem a képeket és irigy voltam és rosszul éreztem magam. Valahogy viszont sikerült ezen felülkerekednem és bár csodálattal nézem mások utazásait, fotóit, már nem fog el a rossz kedv, az irigység. Önmagunk elfogadásában nem az instagram fog segíteni, mert valoban azbesetek 80%ban csak a jot látni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És véletlen sikerült elküldeni az üzenetet. Nem kéne telorol írni 😆 szóval a jót mutatni egyszerűbb, mint a sebezhetőségünket a felszínre hozni, de szerencsére ugy latom, sok embernél már változik a helyzet és mindkettő helyet kap. Ami a fejlődés jele, de még mindig nem az igazi. Erről nagyon sokat lehetne írni és igazábol kell is. Szuper, hogy Te írtál róla.

      Törlés
    2. Átérzem! Nehéz ezen felülkerekedni, de szuper, ha sikerül! 😊

      Törlés
  6. Ahogy instagramon is írtam, hogy nagyon fontos erről beszélni, mert rengeteg fals képet, dolgot kaphatunk a social média felületekről, ezáltal akár a fiatalabb korosztály énképe sérüljön, ne tudják önmagukat adni. Nagyon óvatosnak és érzékenynek kell lenni, hogy ezeket az embereket segítsük, hogy őszintén merjék felvállalni magukat, ahogy te is írtad. Hiszen hiba mindenkiben van, de ettől vagyunk emberek, ha pedig meg is mutatjuk a social médiában plusz pont. Remélem, hogy ez a jövőben változni fog :) Köszi, hogy írtál róla :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Legeld le!