Dunántúli élményeim

 Üdvözöllek a blogomon! :)

A mai bejegyzésben néhány Dunántúli élményemről szeretnék írni. :) Bár leginkább a képek fognak dominálni, de igyekszem néhány mondatban leírni, hogy mi, mennyire tetszett, csalódtam-e stb. 5 nap alatt 5 városban jártunk, de Szigethalmon nem készítettem képet.

Veresegyháza: igazából ebből a városból nem olyan sokat láttunk, de amit igen, az igazán remdezett volt. Sok, kupolás épület van a városban, szerintem ezek nagyon kiemelkedőek. Viszont az Átrium Üzletház 2.kép) eléggé különleges, maga az épület a boltívek, az ablakok, elnyerték a tetszésemet.




Esztergom: már régóta szerettem volna ebbe a városba eljutni, sok-sok képet láttam róla, valóban annyira csodás, mint a képeken, sőt! Még sokkal csodásabb is! ☺️ A Bazilikáról rálátni a Dunára, illetve a város egy részére, a Mária Valéria hídon túl pedig már Szlovákia van. A Bazilika felújítás alatt van, csak kívülről láttuk, hatalmas, szobrokkal teli épület. Nagyon kíváncsi lennék a belsejére, biztos vagyok benne, hogy elképesztő.





Vác: ez a város tetszett a legkevésbé, bár szerintem a borongós, szeles idő is rátett a lapátra, így az utcákon is alig voltak. Viszont itt is a Duna - part dominált számomra.





Tata: azt hiszem, hogy az 5 város közül ez tetszett a legjobban. A vizek városának is nevezik. A vár környékén található az Öreg-tó is, amelyet akár körbe is lehet sétálni, illetve a vártól nem messze van az Eszterházy - kastély. Nagyon szép napsütéses idő volt, így öröm volt egy kicsit sétálni. Legközelebbi alkalommal a Tanösvényt és a város főterét szeretnénk megnézni.





Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem, hogy tetszett Nektek, a közeljövőben is készülök hasonló beszámolóval.


Vivien

Megjegyzések

  1. Wow! Nagyon jók lettek a képek és nagyon szép helyeken jártál☺️ Esztergomban egyszer voltam még gyerekoromban, s tényleg szép város😉🥰

    VálaszTörlés
  2. Ó, de jó. Ezek a helyek nekem is nagy kedvenceim. Imádom Esztergomot, és Vácot is, bár Szentendrét jobban szeretem nála, van egyfajta hangulata. Tata pedig majdnem hogy közel is van hozzánk, úgyhogy többször jártam már ott. :) Szuper helyek és szuper képek lettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szuper! 😊 Szentendrén még gyermekkoromban voltam, sajnos sok mindenre nem emlékszem, de már ideje lesz feleleveníteni azokat a majd' elfeledett emlékeket. 😊 Köszönöm! 😊

      Törlés
  3. Nagyon jó képek lettek! Ilyenkor bánom, hogy nincs kivel megosztanom ezeket a pillanatokat, mert egyedül nem olyan élmény ezeket átélni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! 😊 Néha kell egy kis egyedüllét is, hogy jobban tudjuk értékelni a dolgokat. 😊

      Törlés
  4. Szuper helyeken jártál ^^ Nekem Esztergom és valóban Tata volt a képek alapján a legszebb, de a többi város is biztos gyönyörű ^^ Nekem is el kell jutnom ezekre a helyekre :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tata valóban nagyon szép! 😊 Remélem, hogy úgy lesz! 😊

      Törlés
  5. Szuper jók lettek a képek ❤
    Nagyon régóta szeretném megnézni ezeket a helyeket, de valahogy soha nem vettük rá magunkat, mert sajna nagyon messze vannak. Na de majd a jövőben hátha 😊😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 🥰 Eléggé messze vannak, de megéri, mert olyan, mintha egy másik világban lennénk.😊

      Törlés
  6. Nagyon szuperek, gyönyörű helyek. Esztergom az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
  7. Esztergom csodálatos 😍 Nekünk is tervben van 😉 Vác jobb időben szebb, főleg a Duna partján sétálva 😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Őszi kirándulóhelyek

Testalkat(om)

Miskolc környező települései