CeraVe tesztelés

 Üdvözöllek a blogomon! :)

Kb. egy hónapja kaptam tesztelésre a Dermaonline által kettő CeraVe terméket:

- pattanások elleni tisztító gél

- pattanások elleni bőrápoló gél


Tapasztalataim a termékekkel kapcsolatban:

- tisztító gél: könnyű állag, gyorsan és könnyen habzik, nem csípi a szememet, nem irritál. Öröm vele megtisztítani az arcot.




- bőrápoló gél: néhány használat után kikezdte a bőrömet az orromnál, használata alatt nem csökkentek a pattanások, 1-2 így is kijött sajnos. Azóta arcra nem használtam, csak a karomra, viszont ott is ugyanez volt a helyzet. 😬


Összességében a tisztító gélt valóban megszerettem, viszont a bőrápoló gél nem vált be, pedig nagy reményeket fűztem hozzá. 😬 Valószínűleg adok még neki egy esélyt, kaptam hozzá 1-2 jótanácsot, de úgy vagyok vele, hogyha eddig nem használt, akkor ezek után sem fog. 😬 Na, de aztán majd kiderül.


Próbáltatok már valamilyen CeraVe terméket?


Vivien

Megjegyzések

  1. Én használom a CeraVe termékeket, nagyon szeretem őket ❤

    VálaszTörlés
  2. Nem ismerem😅 mondjuk úgy tudom, hogy érzékeny bőrre a legjobb, illetve aki allergiás🤔 Bár ebben nem vagyok biztos. Mi is kaptunk egy mini-t belőle, de még sosem próbáltam. Sajnálom, hogy nem vált be :/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók ezek a termékek. Minőségiek, és hidratálják a bőrt.

    VálaszTörlés
  4. CeraVe termékekrő mindig csak jót hallok és olvasok, jelenleg nincs szükségem semmilyen termékre, de azért ezekkel biztosan szemezni fogok! :D

    VálaszTörlés
  5. Olyan sokat hallottam a CeraVe-ről én is, és jókat ahogy Ninaa írta. Sosem próbáltam még ki. Örülök, hogy elégedett voltál, ez jó pont, hogy egyszer kipróbáljam :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Testalkat(om)

Őszi kirándulóhelyek

Legeld le!